Volgende week zondag zullen we weten wie het heeft overleefd toch? Normaal land er op zondag iemand. Of zullen we volgende week alleen maar aanwijzingen krijgen om ons op een dwaalspoor te zetten? Hebben ze deze week ook gedaan... Ik hoop en denk ook nog steeds Nina. Goed bewaard geheim. En levert genoeg nieuwe verhaal lijnen op.
Ik denk ook Nina. Zou het wel jammer vinden, ondanks dat ik haar soms heel irritant vindt geeft ze de serie wel echt iets. Misschien dan Ludo en Janina vanwege verdriet weer bij elkaar? Maxime jaloers en kunnen we weer door met die verhaallijn Kan Ludo Janine weer overal tegen beschermen want tja als Nina dood is wie moet hij dan gaan beschermen? En als Janine Ludo terug wil staat die ex van Anton er natuurlijk ook weer tussenin omdat die met Ludo naar bed is geweest. Barbara daar ook weer boos om en hoppa we kunnen weer door. Kan zo verhaallijn gaan schrijven voor gtst met al mijn fantasie whaha
Beetje dubbel gevoel als Nina er echt uit zal gaan. Soms is ze inderdaad zwaar irritant maar vind het toch wel raar als ze eruit zal zijn.
Het zou wel vreemd zijn als Nina er uit zou gaan maar wel leuk. Ze heeft dr halve leven in gtst gezeten. Ze is zeker irritant! De hamvraag blijft dan wie heeft het gedaan. Mike, Ludo(foutje, moet kunnen), of Wiet.
Ja ze geeft gtst idd wel wat.. Maar als dit prinsesje doodgaat.. Komt Amy 'het andere prinsesje' er wel weer voor in de plaats.. Echt veel zal er dus niet veranderen
Nieuwe week.. Wat zullen we vandaag te zien krijgen.. Helaas wordt het pas na achten of negen uur vrijgegeven.. Ben benieuwd..
Hier de puzzel klaar weet alleen niet hoe ik die hier moet zetten ik kan hem niet in mijn telefoon opslaan
Heb hem! En ik zal smnee niet zijn om dan iets verkeerds te doen waardoor je hem nog een keer mag doen
Whahaha de vorige heb ik 2 dagen op zitten puzzelen en nu had ik hem in 1 x binnen de tijd Zou toch Mike dan dood gaan? Ik blijf hopen op Nina haha Vind Mike zo voor de hand liggend