Ik had hem in 15zetten haha. Maar je ziet iemand de rugtas van een ander beetpakken? Of lijkt dat nou zo? Ook dat filmpje met die tang is raar want Laura was de avond van de sabotage in de rozenboom (dat zag je toen op dat plattegrondje paar weken terug)
Misschien hebben ze het wel samen gedaan. Laura krijgt een idee en betrekt Noud, lorena en Jef in het complot. Zoiets is toch ook een keer met Ludo geweest?
Grrrrrrr weer zo'n puzzel....kreeg die ene al niet in elkaar en deze nu ook niet! Om gek van te worden..:x
Ik kan de spelletjes niet doen echt stom! Zal Laura er bij geholpen hebben? En dat ze dan mike wouden pakken? Ik mag hopen dat Nina dan de parachute van mike heeft gepakt...
degene die nu zo in beeld is op de foto is mike.. die springt als eerste. en over de para van nina die is ook gewoon oranje (degene die dus valt vaarvan mensen dachten dat hij roze was).
In wit! Nina of Mike verlaat GTST van onze redactie AMSTERDAM - Óf Nina óf haar grote rivaal Mike is aankomend seizoen niet te zien in GTST. Van één van hen ging de parachute niet open... Ook Aysen Baydar heeft de sprong overleefd, zo blijkt uit de speciale App. Nina Sanders(gespeeld door Marly van der Velden) en Mike Brandt (Louise Talpe) zijn de twee overgebleven potentiële slachtoffers. Noud, Wiet, Maxime, Rikki, Nuran en Lorenawerden al 'gered'. Van Nina dook eerder deze maand een foto op waarop zij is opgebaard in een kist. Fans van de populaire RTL 4-soap vermoeden dat dat een dwaalspoor is. Het nieuwe seizoen start begin september.
Dit is het plaatje. De puzzel is irritant maar toen ik m voor de derde keer ging spelen (niks te doen...) hoefde ik maar 4 zetten te doen en toen was ie goed... dus blijven proberen!!