Ja ze zeggen dat het sensationeel wordt. En juist omdat iedereen verwacht dat het Mike is die verongelukt, zou het inderdaad sensationeel zijn als het Nina is. Want ik denk dan ook bij mezelf, waarom laten ze dan vlak voor de zomerstop eerst het vaderschap van Mike weer rechtzetten, en krijgt hij de Rozenboom op zijn naam, als ze hem er vrijwel direct daarna weer uitschrijven. Dat is toch niet logisch. Maar ja, het blijft soap natuurlijk. Maar ik hoop nog steeds dat het Nina is die verongelukt.
Ik denk ook dat het nina iss. Had ergens gelezen dat het een onverwachte wending heeft wat niemand verwacht en aangezien iedereen mike verwacht.... Was het maar zondag haha
Mike wordt uit Goede Tijden Slechte Tijden geschreven - AD.nl Kijk eens wat ik heb gevonden. Of was dit bericht ook bedoeld geweest om ons op een dwaalspoor te zetten?? Aan de andere kant toen was er nog niks bekend over de cliffhanger.
Las ergens dit stukje uit de veronica gids: "Bianca twijfelt openbaar aan Ludo's onschuld, Anton maakt hier handig gebruik van door Julia aan te raden om niet meer met Ludo om te gaan. Janine geeft goede raad aan Bianca" Lijkt mij dat het dan om Mike gaat. Aangezien Bianca er ook bij betrokken is.
Laura der alibi word goed onder loep genomen. Janine en bianca krijgen conflict. En bianca twijfelt in het openbaar aan ludo s onschuld. Ik had dit weer.. Ook raar toch dat veronica al details heeft Toch?? Dan zou alles van gtst voor niks zijn geweest.... Vind dit wel heel erg krom!
Nu denk ik weer dat Mike te pletter valt. In het reclame filmpje op de vorige pagina hoor ik Anton zeggen: "Waarom hoor ik dit nu pas?" ...
Maandag 2 september: Langzaamaan wordt duidelijk wie het slachtoffer van het ongeluk is. De schok is groot als ook in de rest van Meerdijk bekend wordt dat er een dode is gevallen bij de parachutesprong. Dinsdag 3 september: Als blijkt dat het geen ongeluk was maar sabotage, vliegen de verdachtmakingen alle kanten op. Bianca en Janine komen in conflict. Woensdag 4 september: De eerste verhoren vinden plaats. Ook al sprong ze niet mee, toch gaat Menno nogal diep op Lauras alibi in. Rik kan zijn emoties niet meer de baas. Donderdag 5 september: Bianca twijfelt in het openbaar aan Ludos onschuld. Anton maakt hier handig gebruik van door Julia aan te raden niet meer met Ludo om te gaan. Vrijdag 6 september: Rik schrikt als hij bezoek krijgt. Julia laat zich niet kennen en zoekt Ludo op. Anton is gefrustreerd door Ludo. Jef zoekt nieuw personeel voor De Koning. Deze kwam ik tegen, geen idee of het klopt?
We hebben Veronica magazine voor 2 weken daar staat voor de eerste week van sept. het volgende : Maandag Langzaam wordt duidelijk wie het slachtoffer van het ongeluk is. De schok is groot als ook in de rest van Meerdijk bekend wordt dat er een dode is gevallen bij de parachutesprong. Dinsdag Als blijkt dat het geen ongeluk was maar sabotage, vliegen de verdachtmakingen alle kanten op. Bianca en Janine komen in conflict. Woensdag De eerste verhoren vinden plaats. Ook al sprong ze niet mee, toch gaat Menno nogal diep op Laura's alibi in. Rik kan zijn emoties niet meer de baas. Donderdag Bianca twijfelt in het openbaar aan Ludo's onschuld. Anton maakt hier handig gebruik van door Julia aan te raden niet meer met Ludo om te gaan. Vrijdag Rik schrikt als hij bezoek krijgt. Julia laat zich niet kennen en zoekt Ludo op. Anton is gefrustreerd door Ludo. Jef zoekt nieuw personeel voor De Koning.
Ik denk dan weer dat het Mike teveel mee zit. Er gaan teveel dingen goed voor hem. Dus gaat hij nu letterlijk "op zijn bek".
Bianca die twijfelt aan ludo's onschuld. dus kortom het is Mike. Aan de andere kant ze twijfelt of hij niks met de sabotage te maken had??? Of concluderen we nu dus dat het echt om Mike gaat en zijn we gewoon voor de gek gehouden al die weken??
ik ga ook van mike uit. nog even en we kunne weer elke avond op de bank een half uur de tv in beslag nemen
Nou, dat lijkt dan toch op Mike, idd. Flauw zeg, lag veel te veel voor de hand. En blijkbaar gaat ie dan niet dood, omdat er wel al gezegd is dat hij terug komt?
Ik denk toch Nina, en dat ze de verkeerde parachute gepakt heeft. Die van Mike. Vandaar misschien de twijfel van Bianca. Ludo toch de dader? Of Laura?