mischien wel mike en dat die gewoon poos in coma blijft? en gaat revalideren als hij uit eindleijk bij gaat komen?
Ik vind het wel vreemd dat ze al spoilers in de gids mogen plaatsen,aangezien de app nog niet uitgespeeld is. En juist nu zijn het de spannendste weken voor de spelers/kijkers. Hoewel er nog niet precies staat wie er gevallen is is de kans nu wel zeer groot dat het om mike gaat.
Spoilers 2 t/m 6 september | GTST Fanclub - Alles over de soap Goede Tijden Slechte Tijden wilde net ook neerzetten en toen zag ik dat jullie het ook al ontdekt hadden hihi mike dus waarschijnlijk... ben ik de enigste die een beetje teleurgesteld is..? vind het zo voor de hand liggend had liever nina zien gaan en dan ludo er dan achter zit perongelijk haha
Nee hoor ik ben ook teleurgesteld. Al staat er niet letterlijk dat het Mike is. Dit kan evengoed een dwaalspoor zijn. Want gtst zelf heeft deze spoilers geschreven. Lucas vind het niet leuk dat Menno zijn familie verdenkt. Maar dat kan ook slaan op Nina. Bianca verdenkt Ludo. Tja waarvan? Ook vermoorden van zijn eigen dochter? Hij gaat dit natuurlijk in Mike zijn schoenen proberen te schuiven en niet toegeven dat hij er iets mee te maken heeft.. En waarom zoekt Jef personeel? Gaat mijn theorie terug naar Nina. Nood zijn tang is gebruikt dus Noud zit vast??? Laura die wordt ondervraagt? Kan duiden op Mike. Maar ja in een onderzoek wordt iedereen verhoord..
tja zo heb ik ook al zitten denken, maar misschien omdat ik niet wil geloven dat ze voor mike hebben gekozen omdat het zo voorspelbaar is... maar ja we moeten toch echt nog een afwachten.. grrr
Ik ga zo ontzettend juichen zondag als het WEL Nina blijkt te zijn die neervalt. Wat ik dan ga doen als het Mike is weet ik nog niet. Flink balen denk ik. Dat Bianca Ludo beschuldigd zegt niks natuurlijk. Maar ja, we zullen het zien..
Dit idee heb ik ook wel. Maar aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat Nina uit de serie gaat. Bij Mike heb ik toch meer het idee dat hij een tijdelijke rol heeft.
Ja dat Jef nieuw personeel zoekt zou natuurlijk op Noud kunnen wijzen, dat hij er niet is. En dat kan... want hij is verdachte... of Nina is dood en gaat dan dus niet werken. Maar ik ga ook maar van Mike uit. Maar Nina zou wel veel onvoorspelbaarder zijn. Dat zou gek zijn. GTST zonder Nina.
Ik vind Nina juist wel een leuk personage. het verwende prinsesje ze hoort in gtst. Ik vind Mike niets aan. Jammer dat het Aysen niet was
Als het Mike wel is, ga ik in protest. Misschien laten ze hem dan ook nog een keer als "geest" terug komen! Net als toen met Edwin. Haha.
Ik denk dat diegene die te pletter valt sowieso als geest terug komt ivm het filmpje met Maxime waarin de deuren openklappen ed. Aangezien Mike er niet gelijk uitgaat zal hij wel als geest een tijdje blijven. Maxime heeft het waarschijnlijk gedaan aangezien hij haar lastig valt. Denk ik.