Noud heeft ook een roze meter om. En degene die de rugzak vastpakt ook. Dan zou je denken dat Noud de parachute van Mike onklaar heeft gemaakt, miss wel tijdens het springen?
Als ik de spoilers lees blijf ik bij Mike.. Maar goed, ze kunnen je op die manier ook juist om de tuin leiden. Ik ga er alleen niet van uit dat nina uit gtst gaat haha. Mike gaat sowieso, dus misschien wordt hij er toch eerder uit geschreven.
Ik kan het me ergens ook niet voorstellen maar waarom al deze moeite doen vanwege de cliffhanger als Mike er toch uit gaat.. Als Marly er uit gaat dan is dat een goed bewaard geheim geweest...
Valt het jullie niet op dat zowel Lorena als Maxime op die foto naar Mike zitten te kijken? Er kijkt niemand naar Nina.
Maar die hebben dan ook niks tegen nina en wel alles tegen mike dus is het niet zo raar dat ze naar mike kijken en niet naar nina
Ja dat snap ik maar daarom juist kan het toch een aanwijzing zijn. Als jij weet dat iemand zometeen te pletter gaat vallen kan ik me voorstellen dat je naar hem kijkt en denkt 'wacht maar' of iets dergelijks. Vandaar mijn opmerking.
het was mij ook al opgevallen dat hun naar mike keken, maar ook echt zo van: wacht maar zo ben je dood. misschien heeft maxime het gedaan en is ze zo van slag in dat ene filmpje, omdat ze iemand vermoord heeft. misschien gaat mike nog wel een tijdje rondspoken in meerdijk en gaat ie er daarom pas in 2014 uit. en is hij aan het spoken bij het huis van ludo en is maxime daar bang door. vind het trouwens wel jammer als het mike is, had liever aysen eruit gehad.
Ik hoorde van iemand dat ze had gehoord van een vriend van haar die een schrijver van gtst als vriend heeft (haha lekker via via, maar even een andere kijk geven), had benoemd dat.... Mike valt, iedereen denk dat het idd lorena, nina, ludo is die hetheeft gedaan, maar maar maar. Het is Rik!!! Die eigenlijk aysen dronken te grazen wilde nemen... Zou nog kunnen ook haha We zullen het gaan zien haha Geloof eerlijk gezegd het verhaal van vriend die een vriend heeft niet, maargoed ik ken ze niet.
Van de vriend van de neef, die met de tante van het buurmeisje van de oom van de gtst schrijver.....blablabla hahahahaha Die hebben we al vaker gehoord Achja we gaan het zien toch??! Denk idd dat t gewoon Mike is die crashed maar dat degene die t gedaan heeft nog best verassend kan zijn...
M'n moeke had het erover dat Nina valt. Ze had haar versproken in een programma zei moeke. Ik weet verder van niets....
Ja idd dat zou verrassend zijn hahaha |Ik vind het via via verhaal ook apart en geloof er niet in, maar het is wel een eind waar ik niet aan had gedacht
Als ik de spoilers van 2 t/m 6 september lees klinkt het helemaal logisch dat Mike te pletter zal vallen, en dat Rik het gedaan heeft. Ik weet dan alleen niet waarom we een vrouw 's nachts op de beveiligingscamera van het vliegveld voorbij zien komen maar dat hoeft niets te betekenen natuurlijk. Misschien was dat wel dat meisje waar Rik mee vreemd gegaan is.
Op de fb van gtst staat dat zondag in de app de PREVIEW van de eerste aflevering online komt. Dus helemaal niet zoals ik dacht de volledige eerste aflevering :x