Haha mijn man zegt elke keer dat iedereen dood gaat (kan al niet meer maar toch) en dat Jef alleen overblijft en het gewoon gaat veranderen in een documentaire over Jef en zijn café'tje. Ja beetje jammer dat het alleen een preview is inderdaad. Daar zit je dan al die maanden voor te puzzelen. Pff ik wil het weten!
Uitgelekt slachtoffer zomercliff GTST 2013 - Plazilla.com Tja wat moet ik hier nou nog op zeggen?? Gaan we dit geloven of is dat wederom een val want uiteindelijk schrijft GTST de spoilers en die weten ook dat zo een boekje per twee weken verschijnt... Dit kan.... Dat sms'je van Mike naar Rogier; ik heb een laatste opdr8 voor je GR. Mike ! Mike zag de gesaboteerde parachute van hem (had Laura gedaan) en vroeg Rogier om m te verwisselen! Rogier heeft zich verkleed als vrouw om niet verd8 te lijken!
Dat is de complete aflevering. Als je in de ochtend via RTL lounge kijkt hebben ze het ook over de preview maar is de hele aflevering. Vorig jaar met de app was het ook een "preview" maar kreeg je gewoon de hele aflevering te zien
preview is idd de hele aflevering. Wel jammer dat het nu bekend is. Had zo gehoopt op een mooie wending en dat het nina was... maar helaas
Tja hier werd wel geroepen dat het wel voordehand ligt dat het Mike is maar waarom ontwikkelen ze dan een app? Nou juist om je op een verkeerd spoor te zetten en je te blijven boeien
Maar uiteindelijk is hun doel wel gelukt... Ons de hele zomer bezig houden met de soap en nieuwsgierig maken en erover praten... Of t nou welke niet voor de hand loggend is dat t Mike is, we willen het allemaal zien toch?!?? En dan is het doel van de makers bereikt
Ik geloof niet zo dat het Mike is . Het lijkt me niet logisch, je kan veel meer kanten op als het Nina is maar zij heeft wel een vaste rol . Gts zonder Nina Sanders het prinsesje is denk ik erg wennen en een grote stap voor de gtst makers en daarom twijfel ik een beetje maar iedereen denkt nu dat het Mike is juist door die spoiler dus misschien is dat wel expres . Oooh waarom kan ik die app niet downloaden
Ben het met je eens.. Maar wie zegt dat Marly er niet mee wilt stoppen? Zit al haar hele leven in gtst. Het wordt voor gtst weer eens tijd dat er een vast personage uit gaat. Meeste mensen die eruit zijn gegaan waren gastrollen.. Zoals ik ook al zei waarom bekend maken dat Louis Talpa eruit gaat, een app ontwikkelen, spoilers vrijgeven, moeite doen de cliffhanger spannend te maken als hij er toch uit gaat....
Om ons te triggeren en de hele zomer met de soap bezig te houden en te zorgen dat wij allemaal t komende seizoen aan de tv geplakt zitten... Aardig gelukt, want iedereen is nieuwsgierig!
Maar wat ik gewoon niet begrijp waarom die spoilers vrijgeven? Nu is alles toch ook voor niks geweest?
Morgen gaan we het weten want dan is GTST live. Dus zullen we vast dingen horen van mensen die zijn geweest. Je kunt zaterdag ook online mee kijken met GTST live voor 5 euro. Dus als je niet kunt wachten haha. Die preview van de app gaat in ieder geval niets voorstellen als je dan al alles weet van de uitzending.
Marley speelt Nina pas sinds ze terug is uit de kliniek op 16 jarige leeftijd. Nina is vaak genoeg gerecast net als Rikki en Charlie. Mike moet gewoon ophoepelen =)
Die gene die er geweest zijn of gaan of meer weten vanaf zaterdag/zondag.... Wordt het hier dan in het wit gezet?