Gtst app voor de zomer

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Saga, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik denk ook dat het Mike is en dat Nola het heeft gedaan.. Ze wil hem niet als vader..

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Haha mijn man zegt elke keer dat iedereen dood gaat (kan al niet meer maar toch) en dat Jef alleen overblijft en het gewoon gaat veranderen in een documentaire over Jef en zijn café'tje. ;)

Ja beetje jammer dat het alleen een preview is inderdaad. Daar zit je dan al die maanden voor te puzzelen.

Pff ik wil het weten!

3. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uitgelekt slachtoffer zomercliff GTST 2013 - Plazilla.com

Tja wat moet ik hier nou nog op zeggen?? Gaan we dit geloven of is dat wederom een val want uiteindelijk schrijft GTST de spoilers en die weten ook dat zo een boekje per twee weken verschijnt...

Dit kan....
    Dat sms'je van Mike naar Rogier; ik heb een laatste opdr8 voor je GR. Mike ! Mike zag de gesaboteerde parachute van hem (had Laura gedaan) en vroeg Rogier om m te verwisselen! Rogier heeft zich verkleed als vrouw om niet verd8 te lijken!

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat is de complete aflevering.

Als je in de ochtend via RTL lounge kijkt hebben ze het ook over de preview maar is de hele aflevering.

Vorig jaar met de app was het ook een "preview" maar kreeg je gewoon de hele aflevering te zien;)

5. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    preview is idd de hele aflevering.

Wel jammer dat het nu bekend is. Had zo gehoopt op een mooie wending en dat het nina was... maar helaas

6. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Tja hier werd wel geroepen dat het wel voordehand ligt dat het Mike is maar waarom ontwikkelen ze dan een app? Nou juist om je op een verkeerd spoor te zetten en je te blijven boeien

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Maar Mike lag wel erg voor de hand aangezien er al lang bekend was dat ie de serie zou verlaten!

8. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Maar uiteindelijk is hun doel wel gelukt...
    Ons de hele zomer bezig houden met de soap en nieuwsgierig maken en erover praten...
    Of t nou welke niet voor de hand loggend is dat t Mike is, we willen het allemaal zien toch?!?? En dan is het doel van de makers bereikt;)

9. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ja inderdaad! Dat bedoel ik!

10. TrotseMamaVan

TrotseMamaVan Actief lid

12 jun 2013
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof niet zo dat het Mike is . Het lijkt me niet logisch, je kan veel meer kanten op als het Nina is maar zij heeft wel een vaste rol . Gts zonder Nina Sanders het prinsesje is denk ik erg wennen en een grote stap voor de gtst makers en daarom twijfel ik een beetje maar iedereen denkt nu dat het Mike is juist door die spoiler dus misschien is dat wel expres ;) .
    Oooh waarom kan ik die app niet downloaden :(

11. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben het met je eens.. Maar wie zegt dat Marly er niet mee wilt stoppen? Zit al haar hele leven in gtst. Het wordt voor gtst weer eens tijd dat er een vast personage uit gaat. Meeste mensen die eruit zijn gegaan waren gastrollen..
    Zoals ik ook al zei waarom bekend maken dat Louis Talpa eruit gaat, een app ontwikkelen, spoilers vrijgeven, moeite doen de cliffhanger spannend te maken als hij er toch uit gaat....

12. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Om ons te triggeren en de hele zomer met de soap bezig te houden en te zorgen dat wij allemaal t komende seizoen aan de tv geplakt zitten...
    Aardig gelukt, want iedereen is nieuwsgierig!;)

13. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar wat ik gewoon niet begrijp waarom die spoilers vrijgeven? Nu is alles toch ook voor niks geweest?

14. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Nou het is toch gelukt?

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Morgen gaan we het weten want dan is GTST live. Dus zullen we vast dingen horen van mensen die zijn geweest. ;)

Je kunt zaterdag ook online mee kijken met GTST live voor 5 euro. Dus als je niet kunt wachten haha.

Die preview van de app gaat in ieder geval niets voorstellen als je dan al alles weet van de uitzending. :p

16. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Cliffhanger is uitgelekt volgens rtl boulevard..

17. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

5 euro!! Lekker geld verdienen zo.

18. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Marley speelt Nina pas sinds ze terug is uit de kliniek op 16 jarige leeftijd. Nina is vaak genoeg gerecast net als Rikki en Charlie.

Mike moet gewoon ophoepelen =)

19. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Die gene die er geweest zijn of gaan of meer weten vanaf zaterdag/zondag....
    Wordt het hier dan in het wit gezet?

20. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    volgens mij mag je het niet naar buiten laten lekken...
    ik ga zelf morgenavond naar GTST live

Deel Deze Pagina