ik weet niet hoe ver ze hier in gaan.. ooit toen ik meedeed met idols 1 moest er een contract worden getekend.. Ik weet niet wat ze morgenavond vragen als je de zaal in gaat.. misschien moet je morgen ook iets tekenen?
Als het goed is moet je iets tekenen. Praten is boete. Maar ja wat valt er te lekken?? Het is toch al bekend. Haha Al heb ik diep van binnen nog steeds me twijfels... Kan er niks aan doen.
Maar hoe weten ze daar dan in godsnaam wie er gelekt heeft, het lijkt mij dat er niet maar 2/3 personen zitten... oke een IP adres kunnen ze achterhalen, maar mond op mond wordt een stukkie moeilijker...
Dan vragen wij morgen gewoon of Mike dood is... hoef je alleen maar Ja of Nee te zeggen, mamak... dan heb je niks verkeerds gedaan
Ja idd.. Geef anders gewoon een aanwijzing.. Na al het gepuzzel van de afgelopen weken snappen we het wel. Haha
hahaa... grappig zijn jullie.. straks sta ik onder toezicht van rtl, hahaha Ik zal zien wat ze daar zeggen
Snap wel dat ze het liever niet hebben, maar hoe willen ze nou echt een paar 100 mensen gaan controleren op uitlekken? Misschien vertel jij het aan je man, en zegt die het tegen een ander of post er iets over op internet. Nou zoiets kan je echt niet tegenhouden.
Ik volg ditc topic vanaf morgen maar niet meer voor de zekerheid vind het veel te leuk om het zelf te zien in de aflevering! veel plezier allemaal met de laatste loodjes!
Het is geen geheim meer dat het Mike is... Of zal Het dan toch Nina zijn? Heb er gewoon slapeloze nachten van... Hihi