Ik kan de laatste spelletjes steeds niet spelen. Heb de app ook al eens opnieuw geïnstalleerd maar helpt niks. Gaat om de laatte 2. Weet iemand hoe dat komt?
Call me crazy maar ik heb nog steeds het vermoeden dat het Nina is... Ik vind die 'uitgelekte' spoilers allemaal iets te toevallig.. Want gtst weet dat die gidsen per twee weken verschijnen en hun schrijven zelf die spoilers dus als niemand iets mocht weten dan hadden ze gezegd ivm de cliff deze week geen spoilers.
Ik vraag me af of de hints in de spelletjes/fragmenten/plaatjes/filmpjes nog worden uitgelegd. Een beetje zoals na wie is de mol dat je kon zien waaruit blijkt wie de dader/dode is.
Ik snap ook niet waarom mike dood zou moeten terwijl geen vast contract heeft. Ze kunnen hem makkelijk er uit schrijven en later terug laten komen...
Wat me nu ook opvalt op die foto, is dat Lorena en maxime inderdaad naar Mike kijken. En wiet kijkt echt opvallend achterom naar noud... Zou best kunnen dat die spoilers dus toch 'nep' zijn.
hmm....ik heb eens even zitten rekenen en op internet zitten zoeken.. Marly (nina) haar laatste onderbreking voor de flexwet was in seizoen 21. Nu staat er dan seizoen 21 van 6 september 2010 tot juli 2011 was.. Marly van der Velden Nina Sanders 4116-4305 (Onderbreking i.v.m. Flexwet) en aangezien het nu 2013 is zou Marly sowieso weer GTST moeten verlaten ivm de flexwet... Dus... ik denk dat ze die kans hebben gepakt om haar eruit te schrijven..
ligt eraan wanneer die afleveringen waren... als dat in het begin van het seizoen is niet... Want zij nemen altijd iets van 6-8 weken van te voren op.. Dus stel haar laatste was in (tv termen, dus wanneer het uitgezonden is) december 2010 dan heeft ze die al in oktober 2010 opgenomen en zou ze dus per aanstaande oktober weg moeten..
Toch denk ik dat het Mike is. Dat zou typisch gtst zijn. Hele opheft maken om uiteindelijk niets.....Nina dr uit is aan de andere kant een goede zet! Maar of gtst daar ook zo over denkt....
Ik denk ook nog steeds Nina... Over iedereen is wel wat in het nieuws geweest, oude interviews erbij gehaald... Maar bij Nina niet..
Je ziet trouwens dat Nuran naar Aysen kijkt. Maar als je die foto ziet voordat je hem opent kijken Nina en Nuran anders.