Nee op die facebook pagina zegt iedereen maar wat. Veel reacties zijn van ja mijn zus/vriendin/nicht o.i.d. appte me net en het is ..... Dus ja denk dat we nog even geduld moeten hebben.
Pffff wat een spanning... Wil het zo graag weten hihi Hoe druk kunnen we ons maken om een soap haha??? Zo erg om te moeten wachten...
iemand die morgen gaat kijken via de livestream ? Ik zou wel willen maar man zegt dat wij dat met onze verbinding niet aankunnen dat het zonde van het geld is omdat ie waarschijnlijk niks of half half zal doen:x
Ik ga misschien wel kijken morgen. Even kijken. Ben bij mn schoonzusje en die kijkt ook altijd, dus misschien kunnen we samen kijken.
Nu is het officieel: Louis Talpe verlaat GTST | Mediadagblad.nl | Welkom bij Mediadagblad Mmmm zou dit waar zijn?
Spannend!!! Wel jammer dat het vanavond al bekend wordt gemaakt bij GTST live, dan heeft de app op zondag ook niet zo veel zin meer.
Die aflevering is net begonnen? Op Facebook staan reacties met Nina is dood en Mike is dood.. Volgens mij kletst iedereen maar wat