Nu snap ik echt niet waarom ze dan al die weken zijn bezig geweest met al die verhalen rondom Mike als hij er toch uit zou gaan... Ok ik heb echt de P erin..
Jee wat voorspelbaar zeg. Nu hadden ze de kans om een hele nieuwe wegin te slaan. Een hele app en veel media aandacht voor iets wat we wisten. Zo he wat goedkoop! Ik heb nu zowaar geen zin meer om naar gtst te kijken.
Ik voel me wel een beetje genept hoor. Al die weken puzzelen naar de meest voorspelbare... Nou ja, ik ben er ook wel heel hard met beide benen ingetrapt. *hoopt nog op een spannende wending*
Hij zou er tijdelijk uit gaan zeiden ze vanwege de flexwet. Kon helemaal niet want hik werkte nog geen drie jaar bij gtst maar wel slim om te zeggen. Zoooo jammer dat het Aysen niet is. Ik vind haar niets aan.
Ik vind het ook niet echt leuk hoor. Alsof er iemand is die het erg vind dat hij er uit is. Kunnen mensen hem er leuk uit vinden zien (ik vind m spuuglelijk en irriteer me aan hem), maar hij is geen leuk personage. VEEL te voorspelbaar. Beetje jammer inderdaad. Zo'n ophef over een geweldige cliffhanger... Ja een cliffhanger waarvan iedereen toen die 'm had gezien zei dat Mike dood zou zijn. Nou wat een spanning.... Het is een soap, i know. Vind het gewoon stom haha.
Zie nu trouwens al op tegen dat ellenlange gezeur van wie het dan gedaan moet hebben. Wat een drama gaat dat worden zeg. Bah...
Ik zie niks op telegraaf staan??! Volgensmij ben ik de enige die t juist wel leuk vind dat Mike dood is en we allemaal zo ons best gedaan hebben!!! Hahaha heerlijk toch! Lekker de hele zomer bezig geweest en nu gewoon weer lekker door met de soap! Ik hou d'r van!!
Ga lachen als we keihard in de zeik worden genomen... Gaan we 2 september kijken en dan is het toch Nina... Dat zou pas een goeie zijn..