Die app werkt bij mij echt voor geen meter! Ik zie helemaal nog geen filmpje deze week. Heeft iemand trouwens het codegetal?
Oh en echt duidelijk Maxime die stil om zich heen kijkt als een malle. Heb hem nogmaals op pauze gezet. Dus als Nina te pletter valt zal dan de voogdij naar Mike gaan?
Nee is nina niet, want je hoort haar zeggen iets van zo mooi alsof ze tegen haar baby praat tijdens het gesprek van maxime. En maxime klinkt heel rustig en zal ze niet zijn als nina gevallen is
Spannend hoor!! Haha gedverderiie en t duurt nog zo lang voordat het weer begint... Het klinkt ook wel een beetje alsof rikki nuran nuran probeert te zeggen vond ik... En idd maxime is veel te rustig dus Nina zal het niet zijn..
Hoi meiden ik klets ook even mee Ik ben ervan overtuigd dat het mike is, op het telefoongesprek hoor je nina op de achtergrond zeggen dit is zo mooi... Maxime zegt het ook wel heel kalm. Dat zou ze niet doen als het ie,and was waar ze veel om gaf
Het is wiet die je hoort roepen bel 112! Overduidelijk! Nouran zie je als eerste landen samen rikki, en jd hoort Nina idd zeggen dit is zo mooi! Moet wel Mike zijn toch?! Hij gaat er immers ook voor 3mnd ff uit ivm de flexwet! Dus hij wordt gewoon in Finland ofzo opgekrikt en is dan weer terug