Kan iemand mij het filmpje sturen??? Please haaha Mike sprong niet echt last minute mee, had al wel meegedaan aan de oefeningen
Mike sprong wel last minute mee. Hij had z'n brefet al. Lucas zou mee springen, maar die moest Sjoerd wegbrengen. Rik had toen Mike uitgenodigd. Maxime en Nina waren daar toen nog zo boos over.
Dus dan heeft hij dus toch een verkeerde parachute gehad. Want als je niet weet dat iemand mee springt kan je ook niet diegene zijn parachute saboteren.
Ik denk dat Aysen het heeft gedaan. Bing zou eerst ook meegaan, maar die kon last-minute niet. Toen zou Lucas gaan, maar die bracht Sjoerd weg. Dus ging Mike mee. Aysen heeft niet meegetraind, want die had haar brevet. Maar ze heeft voor de zekerheid toch nog op internet gezocht hoe het zat en zo wist ze zeker dat zij niet de kapotte parachute zou pakken, die dus voor Bing bedoeld was. Laura is nu verdacht, want die haat Mike. Nina en Lorena net zo. Zo komt Aysen dus weer mooi weg met alles.
Ik denk Naud. Dan is hij eindelijk geen watje meer. Wat deden ze gisteren bij het toneelstuk? ben wel benieuwd hoe het was. Was iedereen er'?
Is er bij dat gtstlive alleen een afscheidsfilmpje van mike getoond of ook de nieuwste aflevering waarin je hem echtziet crashen en dat nina nog leeft?
Hier zie ik idd ook wel logica in! En dan komen ze er toch achter en moet Aysen er even tussen uit (flexwet)
Nina komt binnen lopen en dan zijn ze compleet op 1 iemand na.. Ze spreken dan ook over Mike die het niet overleefd heeft ofwel dood is.. Recherceur aysen en Menno gaan een onderzoek leiden en komen erachter dat er geknipt is en dat er opzet ik het spel is.. Er wordt dus echt 100% gezegd dat Mike dood is
Kan ook echt alleen in GTST he, dat Aysen aan dat onderzoek mee gaat werken. Ze doen daar duidelijk niet aan belangenverstrengeling en persoonlijke zaken die niet mogen.