Wat kunnen mensen toch egoistisch zijn.

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Foxter, Jul 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Dat bedenk je toch niet! Wat erg zeg...

3. mikos

mikos Bekend lid

Dec 7, 2010
    944
    0
    0
    nouja wat een rare beredenering, een klein kind zorgt toch niet voor minder heftige weeen? Dat is nog wel het zwaarste van een bevalling.

4. Bri

Bri Niet meer actief

Wat een onwetendheid.... Dat ze serieus denken dat het kindje 'alleen maar' wat kleiner zal zijn door dat gerook. Als een kindje van een rokende moeder inderdaad significant kleiner is, dan komt dat doordat ze tekort zijn gekomen in de baarmoeder. Veel van die kinderen maken een enorme inhaalslag als ze eenmaal geboren zijn en groeien de eerste tijd juist harder. Nog een aanwijzing dat ze voorheen tekort hadden aan voedingsstoffen.
    Ik kan maar niet begrijpen dat je dat willens en wetens kiest voor je kind, dat je dat oké vindt. 'ik honger 'm nu lekker uit, dan past hij er makkelijker doorheen.'

5. Dana

Dana Niet meer actief

nou ja dat is pre-natale mishandeling :$ zeker als je het bewust doet!

6. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    ik vind roken tijdens de zwangerschap zowieso vreemd (heb zelf lang gerookt, en ben gestopt dus ik geloof niet in het niet kunnen stoppen).. maar roken omdat de bevalling dan makkelijker gaat (omdat je kind dus eigenlijk achterblijft in ontwikkeling) vind ik echt ontzettend egoistisch en dom!

7. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

schandalig zeg!! en naar de rest van de ontwikkeling van het kidnje wordt niet gekeken.

8. Within

Within Niet meer actief

Als je geen moeilijke bevalling wilt moet je niet zwanger raken.

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Dit valt voor mij in dezelfde categorie: Dieeten tijdens de zwangerschap omdat ik niet dik wil worden!

Snap het echt niet hoor, dat is toch pure egoisme? Zodra je zwanger raakt, draait het even niet meer om jou.

Kan er over mee praten, tijdens mijn zwangerschap gestopt met roken.
    (2 weken na de test en nu nog steeds :D).
    Kleine meid was 4310 gram bij de geboorte!

(heb trouwens ook niet aan dieeten gedaan...is ook te zien ;))

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    triest hoor. het gaat hier om een paar gram. ik heb een kind van 3160gr en een van 2740 gr en heb niet gerookt. kan me niet voorstellen dat ik me ze had vergiftigt en ze misschien nog wel kleiner geboren zouden worden. en minder pijn bij de 2e, nou nee hoor merk zelf echt geen verschil tussen 300gr extra

ken ook moeders die minder eten of op dieet zijn omdat ze anders te dik worden. pff wat is te dik. wat je aankomt heeft niks te maken met wat er weer afgaat. sommige komen 7 kilo aan wat er nooit meer afgaat of net als ik kom je 30 kilo aan en val je der 35af zonder iets te doen

11. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Vreselijk die vrouwen die tegen beter weten in maar door blijven paffen tijdens de zwangerschap.
    Behoorlijk hypocriet ook, kan me voorstellen dat zo'n baby verslaafd aan nicotine ter wereld komt.Om hem/haar vervolgens niks meer te geven, want een baby laten roken kan natuurlijk niet.;)

12. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :$ :$ :$ !!!

:x

Dat zou strafbaar moeten zijn. (nu vind ik roken met of zonder irrationeel en kortzichtig doel uberhaupt al NOT DONE tijdens de zwangerschap).

:x

Share This Page