haha, sjoerd is idd niet de beste acteur ennuh nina en noud? haha denk dat Bianca beetje onder de plak zit bij anton en dat zij achter rick aangaat..
Sjoerd mag zn haar wel is wassen! is net J. de Mol zo en die opmerking van Nina was bijna briljant "is het busje jullie vergeten" hahahaha Ja want die Bianca kijkt zo raar he naar rick!! denk het ook
die bianca is gewoon 10 jaar ouder dan haar zonen, beetje ongeloofwaardig hahahah... wel lache als ze achter rick aangaat, brengt weer een beetje sensatie!
ik vind die nieuwe huisarts een beetje een rare vent en ik denk dat die Sjoerd over een tijdje homo blijkt te zijn.. en die broer met de korte haren dan iets met wiet gaat krijgen
biance 10 jaar ouder?? nee joh zij speelt een jaar of 40 toch... maar ik vind trouwens als hun zo'n typisch "dorpsgezin' moeten spelen...hun er ook wel wat "boerser" mochten uitzien...niet alleen die kids...desnoods accent of weet ik wat.. of had anton dan al eerder als een collega van martijn geintroduceerd...kweet ni ben nog nie echt fan van ze
Die Edwin...(broertje van Sjoerd) die krijgt wat met Lucas. Stond laatst in 1 of ander blad. Dat hij de nieuwe vriend werd, in het echt hetero, maar dat hij het niet erg vond om voor een serie een man te zoenen... Ik ken Joep Serton (anton) van Westenwind. Heb laatst alle seizoenen nog terug gezien. Toen heette zijn zoon Anton, dus moet er erg aan wennen dat hij nu zelf anton heet!!!!
Ben ik nu zo gek geworden of heeft die Anton er al eerder in gezeten? Hij was toch de eigenaar van het gebouw waar Charlies nu in zit? maar het was te duur dus heeft Nick het betaald.. of was het iemand die zo op hem leek?
Nee dat was Chris Tates http://ogs.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/11/03/christatesii_jpg_2110451c.jpg
Volgens de spoilers hoort lorena iemand een raar telefoontje plegen en gaat op onderzoek uit maar moet daar wel voor inbreken, denk dat dat met die rutger te maken heeft!! Wordt idd wel tijd want het is een beetje overdreven nep dit gebeuren!!
denk dat ik wel weet wat er met rutger gaat gebeuren. hij pakt iedereen in met zijn obligaties, en voordat het jaar voorbij is, is hij weg met al het geld
Ik kom ook even meekletsen. Pfff ik wordt ook gek van die Rutger!! Duurt allemaal veel te lang Beetje saai zo, van mij mag er ook wat meer aktie in komen hoor!