hallo allemaal, wat leuk nog meer van die GTST verslaafden..!! Nou ik weet in ieder geval dat die in het geel Janine is.. En ik weet dat er iemand overlijd.. ik denk niet dat Janine overlijd, maar iemand die onder dat bord terecht komt. Ik heb geen idee wie dat zal zijn... SPANNEND !!! en hoe zal charlie eruit gaan? Ik denk dat zij met Nick weg gaat, of dat Nick haar ontvoerd ofzo je weet het maar nooit met GTST !! Wat denken jullie? Liefs, Yvjuh
ik vond het echt een anti climax... helemaal niet echt spannend.. ja.. er is iemand dood waarschijnlijk.. één onder het bord en één die is neergeschoten kunnen de "doden" zijn.. Ik heb, in tegenstelling tot eerdere jaren, niet de drang dat ik zo graag wil weten wat er is gebeurt.. vond het een teleurstellende aflevering
Ik denk dat Rosa dood gaat weet niet waarom maar je zag haar nog ff in beeld (niet dat het iets wil zeggen).
Ooo dat is dan ook niet leuk!! Ik dacht dat dat nuook wel zou worden afgesloten. Had je dat ergens gelezen??
en dan nu 2 maanden wachten.. ach... ik geloof niet dat ik het heul erg zal missen.. ( en mijn man evenmin.. haha)
de gene in die gele jurk is janine zij zag wiet met het pistool en renden er naar toe wiet schoot en ik denk dat janine geraakt is je ziet ludo ook op het einde verschrikt kijken als hij janine ziet liggen. vanavond zien we de rest gr jojo
Mwah ze hebben betere cliffhangers gehad.. Wiet heeft volgens mij wel Janine neergeschoten, want je zag haar schieten toen Janine aan kwam rennen. Ga t wel missen, maar meer omdat er dan al helemaal geen bal meer op tv is.
vond het ook niet zo spannend.. vind het wel k u t dat het zo lang duurt allemaal.. zal mij benieuwen wat voor irie herhalingen ze nou weer gaan uitzenden..