Het leek wel of er 2x geschoten werd.....? Hoe komt anders dat bord naar beneden? Of 2 personen geraakt?
Ik moet het nog terug kijken Wij waren ff weg.... Maarrr dus eigenlijk is het nog niet duidelijk wie er neergeschoten is of wat er nou precies is gebeurd?? Irritant!!
Wiet gooide een vaas volgens mij voor Nick's voeten en die sprong daarover heen. Maar die zooi viel volgens mij omdat iedereen in paniek raakte en over elkaar heen rende/liep/viel en dus ook tegen het decor/podium aan waardoor alles ontwrichtte. Overigens dacht ik dat er 3x geschoten werd, maar kan het mis hebben
sjanine of die zus van ludo die zag het volgens mij ook ben ff dr naam kwijt...jeetje veelste lang wachten tot het weer begint...
ik ga het wel missen... er is al zo weinig op de tv als alle soaps gaan stoppen ik kijk ook turkse soaps en die hebben ook allemaal een zomerstop
In een soap kan alles dan is iedereen er zomaar! Bevallingsverhalen is er ook wel op om 20 uur maar dat moet je maar net liggen!
Ik vond de cliffhanger een beetje tegenvallen. Er was een hoop paniek en verdomd weinig te zien! Duurt wel weer erg lang voordat het weer begint zeg.
Duurt wel weer erg lang voordat het weer begint zeg.[/QUOTE] moet zeggen dat ik het niet erg vind dat er een zomerstop is.... ik "moet"altijd om 20 uur klaar zitten, omdat gtst dan begint, soms wil ik nadat de kids op bed liggen nog even rustig douchen. maar dan is het nog maar een kwartiertje voordat gtst begint, dus doe ik het maar niet. en straks wordt het ook hoop ik lekker weer.