Ja laat die bianca maar achter rick aan gaan Ik bedoelde meer, hoe oud zouden die jongens zijn, toch wel midden 20? heeft bianca wel vroeg kinderen gekregen. :S
Die nieuw Amy vind ik beter dan die oude wat een piephoofd had dat kind....sorry! Die nieuwe fam vind ik ook niks, Huygens had er in mogen blijven.
Rutger is tot 24 november te zien in gtst.. Dat las ik vandaag ergens op internet!!! Gelukkig maar, nog 4 weekies ergeren en dan is het klaar!!
Hahaha ow dat is wel een fijn vooruitzicht dat hij dan weg gaat. Vind het ook een beetje vreemd hoor ineens weer een hele nieuwe familie. Het zal vast wel ergens goed voor zijn?
Straks is toch heel GTST failliet door het kopen van al die obligaties??? Ben benieuwd hoe dit afloopt, dit geintje van onze beste Ruthger!
Wordt dan wel een zooitje houden we alleen Jack en Sjors over geloof ik de rest zit dan allemaal in de put
Vind de verhaallijn wel saai hoor! Er mag wel weer wat spannends gebeuren, dan tieners die het voor het eerst doen! Vind trouwens wel sneu voor lorena dat jack zo afstandelijk doet.
ja ik hoop dat lorena en jack ECHT iets leuks krijgen, voor een langere tijd! Nieuwe amy idd veel beter...bij die ander schiet altijd dat nep uitgedrukte zinnetje(SLECHT geacteerd) in mn hoof d "IK ZOEK MIJN VADER " vind trouwens bianca nu wel leuker spelen...en sjors moet gewoon weer met danny...want wordt nou wel moe van haar met dr BING/...PFFF
Jaaa ik wordt ook gek van de gedachte van Sjors dat haar Bing binnenkort weer terugkomt!! :x En ik vind het zo apart dat Rikki ineens een "volwassen" vrouw is?! Beetje vreemd hoor... En die man van Bianca vertrouw ik niet helemaal, is volgens mij geen GEĆMANCIPEERDE man....
Lorena krijgt weer met Jack, gaan trouwen en krijgen een kindje. Lorena kan weer lopen. Nina gaat naar Schumacher voor een facelift, en krijgt een cursus hoe kijk ik niet meer zo hatend. Bianca en die man gaan uit elkaar. Danny en Sjors gaan ook trouwen. Ome Willem heeft de hele zaak opgelicht en wordt opgepakt door Jack. Ik vind het een geweldige soap! die nieuwe familie vind ik wel leuke acteurs..maar die jongens zijn saai, en die ene zit alleen maar ruzie te zoeken, en hij mag wel eens naar de kapper.
Haha idd dat zinnetje 'ik zoek mijn vader' haha Beetje ongeloofwaardig dat je in slaap valt op een bed van stro??? En ricky en Sil bahbah....
Rutger wordt vermoord! :O Ben benieuwd wie hier achter zit, misschien Jef, die gaat er in 2011 voor 4 maanden uit, hmm.
Waar lezen jullie al die nieuwtjes Ik vind die vader van de jongens ( die huisarts) zo vreselijk vent!! Eerst dacht ik dat hij wel een leuke vent zo zijn. Maar wat een dominante vent zeg!!!
Hahaha dat was mij ook al opgevallen, beetje slordig Rutger wordt vermoord? mmm misschien doet Laura het wel zelf