rutger vermoord?? ja zou laura het doen?? eindelijk weer wat spannends met haar karakter...samen met jeff mss die is ook al zo saai.. anton idd wat een rol...vreselijke vent.. en die arme rik vanavond...en zn groot-wordende dochter...agossie
Ik vind dat van Rikkie echt zo kansloos...maarja dat blijf ik gewoon vinden. Oh lachen dat Rutger vermoord wordt hahah irritant persoon!!
Hahaha, Riekie is zeker kansloos, super slecht geacteerd . Wordt Rutger vermoord, hmmmmm... Ik zag net een stukje dat Jack in de politieauto met gierende sirenes komt aanrijden en richting Sjors rent.... Zou Bing door zijn?? Iemand enig idee wat er is??
Misschien is Bing dood? Geen idee, maar er is niks bijzonder gebeurd, althans niet vooraf waarvan je zou denken: Sjors is in gevaar....
Oooo het zou idd te maken kunnen hebben met dat "feestje". Dacht alleen dat Jack daar niet aan wilde meewerken .
nee joh geen bing! dat heeft te maken met het feestje! weet i kzeker! die komen haar met een smoes oppikken:>
Dat stukje met politie zag ik ook , geen idee wat het kan zijn!! Miss iets met bing?? Morgen vroeg de lounge maar even kijken , ben benieuwt!!
Ik denk trouwens dat die edwin eerst wat met wiet krijgt en dan later er toch uit voor komt dat ie homo is en wat met lucas krijgt, aangezien heel veel verhaal lijnen uit as the world turns komen en dit nu al op het verhaal van Maddie Luuk en Noa lijkt
Vind de nieuwe familie in GTST zeér slecht ! Joep heeft een verschrikkelijk rol en ik erger me dood aan die Sjoerd. Nee, doe mij maar de familie Huygens !
ik vind de scenes met nina en lucas zo grappig...als hij haar zo zit te jennen... en ik hoopte elke x dat Danny met Maxime iets serieus zou krijgen..vond ze wel leuk..maarja...hij wilt sjors.. wat vonden jullie van de "crybaby-traan" van amy
ik vind deze hele amy niks aan waarom is die andere er eigelijk uit weet iemand dat deze lijkt ook veel jonger als die andere. Veder vind ik die nieuwe familie wel leuk ik denk ook dat er nog wel leuke verhaallijnen aan gaan komen met hun: ik denk dus dat die edwin eerst wat krijgt met wiet en daarna er dus voor uitkomt dat hij homo is waardoor zijn vader zo kwaad is dat hij ruzie krijgt met ze vrouw en dat ze uitelkaar gaan en zij eindelijk kan doen wat ze wilt zoiets denk ik maarja het is afwachten he hihi ben wel benieuwd. Oh en dat doodergeren aan sjoerd dat is ook wat ie moet spelen dus doet ie het toch eigelijk wel goed want iedreen ergert zich aan hem haha
@beertje volgens mij blijkt Sjoerd uiteindelijk homo stond hier ergens in het topic al was uitgelekt ofzo Die andere Amy was volgens mij verkeerd gecast, want de leeftijd die ze moest spelen past beter bij de nieuwe (die overigens ook rete irritant is). Ik zei het toch van Jack dat het voor een feestje voor Sjors was
Nee joh Sjoerd is geen homo... ik heb hier wel eerder gelezen over Edwin dattie homo is.. maar dat merk je ook wel aan hem, hoe hij speelt enzo Sjors en Danny komen eindelijk wat dichter bij elkaar na het feestje Zou Lorena echt met Rutger mee lullen alleen omdat ze ook geld nodig heeft en hem zo afperst? of zou ze wachten tot ze der kans kan pakken om hem te ontmaskeren