Ik denk dat lucas gewoon homo is omdat ik zowiezo niet geloof in jongens die 'bi' zijn, net alsof ze met jongens naar bed gaan en later gewoon met een vrouw trouwen.... Dat snap ik niet zo haha...
Spoilers TVfilm 22-11 t/m 03-12 Ma 22/11 Laura is ontroostbaar. Rutger wordt door Jack gehoord, maar blijft de vermoorde onschuld spelen. Als Janine instort, moet Ludo met haar naar het ziekenhuis. Daar blijkt dat haar toestand verslechterd is. Di 23/11 Charlie voelt zich enorm schuldig over het verdwenen geld en weet zeker dat Rik dit haar verwijt. Na een nacht vol alcohol doet Charlie een schokkende ontdekking. Bianca bijt van zich af als Anton haar naïef noemt. Wo 24/11 Rik houdt Charlie tegen als ze naar de politie wil. Hij vindt dat ze te verward is en zichzelf alleen maar in de problemen kan brengen. Jack begint zijn onderzoek naar Rutger en stuit op een lange lijst gedupeerden. Do 25/11 Danny is geschokt als Maxime meineed heeft gepleegd om hem te beschermen. Nina weet niet hoe ze het heeft als zij en Noud toch op dezelfde golflengte blijken te zitten. Sjoerd liegt tegen de politie. Vr 26/11 Sjoerd raakt in het nauw. Sjors zit tot over haar oren in het werk en dan heeft ze ook nog de zorg over haar baby Lana. Wiet ontdekt een mindere kant van Sjoerd. Charlie herinnert zich iets van de fatale nacht. Ma 29/11 Charlie reageert uiterst verdacht als haar wordt gevraagd naar de avond van de moord. Hoe lang kan Lorena haar leugens tegen Jack volhouden? Maxime wil graag open kaart spelen over haar gevoelens voor Danny. Di 30/11 Noud raakt in paniek als blijkt dat zijn horloge hem met de moordplek linkt. Charlie begint een afleidingsmanoeuvre als ze denkt dat zij verdacht wordt. Sjoerd is teleurgesteld in zijn moeder als zij hem niet steunt. Wo 01/12 Sjors wordt door een (on)bekende in de gaten gehouden. Charlie probeert zich uit een netelige situatie te redden. Ludo doet een bekentenis bij Janine. Edwin loopt stage en komt daar voor een verrassing te staan. Do 02/12 Sjors krijgt een klap te verduren. Rik hoort dat hij zijn belegging kwijt is: weg geld, weg toekomst. Een bezoeker bij Sjors maakt Maxime onzeker over haar relatie. Lucas fantaseert er lustig op los. Vr 03/12 Laura heeft een zware dag: ondanks wat er gebeurt is, is zij toch degene die Rutger naar zijn laatste rustplaats brengt. Jack is vastgelopen met het onderzoek, maar dan komt er nieuw bewijsmateriaal boven
ja zo wordt het er niet makkelijker op.. Als ze allemaal zo gaan kijken als Danny doen ze het met zn allen
Jef? Ik zou denken aal Laura maar ja dat ligt er misschien weer te dicht bovenop. En wanneer gaat het gebeuren? Cliffhanger van de zomerstop haha
Dat las ik ook in de roddelbladen.Hij gaat een paar maanden uit de serie om in een theatherproductie te spelen.
ja volgens mij had die persoon het ook daaruit hihi ik zei ook dan geloof ik het al minder... maar laura is idd wel erg voor de hand liggend ja haha met de zomerstop!! toen ik net de shortie keek voor morgen dacht ik ook huh is ie nu al dood das wel heel vlug ineens voor gtst
Als je het zo lees denk ik dat charlie het doet. Die doet een schokkende ontdekking na een nacht alcohol.
Ik denk dat Jef of Ludo het doet, omdat het gister eindigde bij Laura en Rutger.. En dan doet hij ws wat bij Laura en dan komt 1 van die beiden binnen.. En die (on)bekende die Sjors in de gaten houdt, is vast Bing! Ik hoop dat Danny en Sjors weer bij elkaar komen trouwens...
Ludo is ook weer zo voor de hand liggend he... ik denk toch jeff die vertrouwde hem van het begin af aan al niet... hij is al een keer opgelicht met zoon epasa gedoetje.. en die hij gaat eruit voor musicals... dus uhh. lijkt me jeff voorlopig in de gevangenis... en die schokkende ondekking die charlie na die dronken nacht doet is gewoon dat rutger dood is dat zie je ook in de shortie voor morgen
volgens mij heeft laura rutger door gemaakt. en kwamen lucas en naud erachter dat hij dood was en hebben misschien charlie daar neer gelegd ofzo.
nouja ik zeg ook alleen maar wat er dus in de bladen staat.. maar ik geloof niet dat laura het gedaan heeft. ik geloof nog steeds in het verhaal van jeff haha die was laatst ook aan het vertellen dat hij wel is wat minder braaf wilde zijn
Ik heb de preview op rtl lounge gezien. Je ziet noud ook tegen lucas zeggen dat ie ze mond moet houden. Dat laura niks mag weten.