Gtst begint 6 September weer!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Marnat, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

nee en dan te bedenken dat dit programma door ook jongere tieners wordt gekeken.

2. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Hahahahaha, ben ik toch niet de enige die achter een kussen dook... :D

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou dat vond ik echt mee vallen of eigenlijk tegen vallen. Vroeger zag je nog wel es bloed ofzo

4. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Jaa zeker, maar hoe hij keek, toch wel wat angstaanjaagend haha! ;)
    Vond het heel goed gedaan....z'n verdiende loon... ;)

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou vond hem levend net zo eng hoor. brrr net en kinderlokker die ome willem.... so van wil jij es even aan mn lollie likken. bah!

6. Ons Kleintje

ik heb net de uitzending van gisteren bekeken en nu denk ik toch echt dat Ludo hem vermoord heeft.

7. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    hhahha word weer dissen naar wie hem vermoord heeft ikzelf denk laura die had die steen in der handen toch?

8. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Volgens mij heeft Laura het gedaan want na de uitzending zag je een stukje voor morgen en daar vond Jack een oorbel volgens mij van Laura.

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik vond hem ook doodeng.. :$ het is wel weer erg spannend allemaal. vanavond zit ik weer klaar om 20.00 uur :D

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jaaaa en dan blijkt dat Ludo (zijn oorbel dan) er gewoon stiekem een 2e leven op na houdt als vrouw dat zou pas lache zijn haha:p

Nee hoor maar ik denk idd dat Ludo ook wel kan en dan is die oorbel gewoon van Charlie of Laura.
    Of dus toch Lorena, vond haar wel erg vrolijk tegen Jack;)

11. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ja ik vind Rutger ook eng :$ die ogen gatver.

Ja iedereen zou het gedaan kunnen hebben, ze hebben allemaal een motief.

Laura had wel die steen die Jack vanavond vind, en die oorbel was indd van Laura. Maarja dat is te voor de hand liggend.

Charlie was gewoon te dronken en die heeft het volgens mij niet gedaan die is gewoon lekker in slaap gevallen :D

Lorena, denk het ook niet hoor, die kan al moeilijk lopen enzo, denk niet dat zij het erop zou wagen om iemand te vermoorden nu.

en die jongens, dat zou ik eerder denken.

Ludo niet, dat is ook zo voor de hand liggend, want hij is altijd the bad guy.

iig spannend vanavond! :D

12. Ons Kleintje

de oorbel was van Lorena, dat weet ik omdat ik eerst de aflevering van gisteren zag en toen die van maandag:) maandag had lorena ze in.
    wat ook een optie is, is natuurlijk die handlanger van ome willem.:p
    die jongens hebben zijn auto bekrast ofzo..(gok ik)
    spannend hoor!

13. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik kom ff binnenvallen:D
    wat had lorena eigenlijk met rutger te maken?

14. Ons Kleintje

ze had in de laptop van rutger gekeken en ontdekt dat epasa niet bestond.
    rutger heeft haar toen bedreigd en haar geld gegeven om haar mond te snoeren.. Nu is zij in wezen medeplichtig.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lorena wist dat Rutger de boel aan het oplichten was.. Ze zou haar mond houden, maar dan moest hij de rekening van het revalidatiecentrum betalen ála 12000 euro

Ik denk dat de jongens die steen door de ruit hebben gegooid.. Je zag aan het einde dat het raam ingegooid was..

16. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Aha, tnx meiden!;)

17. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ooooooow.... ik dacht dat Laura ze in had, toen ze in de roozenboom zat aan tafel.. dan heb ik het mis haha

die ruit ja! dat is waar, dat zal wel een actie van Noudje geweest zijn :p

18. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik denk nog steeds jeff want die is al die tijd al stiekum verliefd op laura.. haha dat denk ik omdat hij toen ook meteen zo moeide met laura en rutger...

charlie is er denk ik idd in slaap gevallen en weet dus niet meer wat ze gedaan heeft. en die jongens hebben de raam ingegooid..

maar ik denk dat we het voorlopig niet te weten komen... eerst word die langharige tekkel opgepakt die sjoerd of hoe heet ie die is altijd de sjaak in gtst. en dan pakken ze lorena... jack gaat bij haar weg en later blijkt ze onschuldig en leven ze nog lang en gelukkig..

en dan jeff die heeft het gedaan en gaat fijn voor een tijd het theater in haha wat een fanta

19. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Dat dacht ik ook meteen, die wil natuurlijk niet dat Rutger zijn naam gaat noemen...

Ik lees trouwens in de TV gids dat Charlie zich vrijdag iets herinnert van de fatale nacht...

20. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Huh?? Ik heb een paar afleveringen gemist zie ik.... Iemand vermoord?

Deel Deze Pagina