Jaa zeker, maar hoe hij keek, toch wel wat angstaanjaagend haha! Vond het heel goed gedaan....z'n verdiende loon...
nou vond hem levend net zo eng hoor. brrr net en kinderlokker die ome willem.... so van wil jij es even aan mn lollie likken. bah!
hhahha word weer dissen naar wie hem vermoord heeft ikzelf denk laura die had die steen in der handen toch?
Volgens mij heeft Laura het gedaan want na de uitzending zag je een stukje voor morgen en daar vond Jack een oorbel volgens mij van Laura.
ik vond hem ook doodeng.. het is wel weer erg spannend allemaal. vanavond zit ik weer klaar om 20.00 uur
Jaaaa en dan blijkt dat Ludo (zijn oorbel dan) er gewoon stiekem een 2e leven op na houdt als vrouw dat zou pas lache zijn haha Nee hoor maar ik denk idd dat Ludo ook wel kan en dan is die oorbel gewoon van Charlie of Laura. Of dus toch Lorena, vond haar wel erg vrolijk tegen Jack
Ja ik vind Rutger ook eng die ogen gatver. Ja iedereen zou het gedaan kunnen hebben, ze hebben allemaal een motief. Laura had wel die steen die Jack vanavond vind, en die oorbel was indd van Laura. Maarja dat is te voor de hand liggend. Charlie was gewoon te dronken en die heeft het volgens mij niet gedaan die is gewoon lekker in slaap gevallen Lorena, denk het ook niet hoor, die kan al moeilijk lopen enzo, denk niet dat zij het erop zou wagen om iemand te vermoorden nu. en die jongens, dat zou ik eerder denken. Ludo niet, dat is ook zo voor de hand liggend, want hij is altijd the bad guy. iig spannend vanavond!
de oorbel was van Lorena, dat weet ik omdat ik eerst de aflevering van gisteren zag en toen die van maandag maandag had lorena ze in. wat ook een optie is, is natuurlijk die handlanger van ome willem. die jongens hebben zijn auto bekrast ofzo..(gok ik) spannend hoor!
ze had in de laptop van rutger gekeken en ontdekt dat epasa niet bestond. rutger heeft haar toen bedreigd en haar geld gegeven om haar mond te snoeren.. Nu is zij in wezen medeplichtig.
Lorena wist dat Rutger de boel aan het oplichten was.. Ze zou haar mond houden, maar dan moest hij de rekening van het revalidatiecentrum betalen ála 12000 euro Ik denk dat de jongens die steen door de ruit hebben gegooid.. Je zag aan het einde dat het raam ingegooid was..
ooooooow.... ik dacht dat Laura ze in had, toen ze in de roozenboom zat aan tafel.. dan heb ik het mis haha die ruit ja! dat is waar, dat zal wel een actie van Noudje geweest zijn
ik denk nog steeds jeff want die is al die tijd al stiekum verliefd op laura.. haha dat denk ik omdat hij toen ook meteen zo moeide met laura en rutger... charlie is er denk ik idd in slaap gevallen en weet dus niet meer wat ze gedaan heeft. en die jongens hebben de raam ingegooid.. maar ik denk dat we het voorlopig niet te weten komen... eerst word die langharige tekkel opgepakt die sjoerd of hoe heet ie die is altijd de sjaak in gtst. en dan pakken ze lorena... jack gaat bij haar weg en later blijkt ze onschuldig en leven ze nog lang en gelukkig.. en dan jeff die heeft het gedaan en gaat fijn voor een tijd het theater in haha wat een fanta
Dat dacht ik ook meteen, die wil natuurlijk niet dat Rutger zijn naam gaat noemen... Ik lees trouwens in de TV gids dat Charlie zich vrijdag iets herinnert van de fatale nacht...