Gtst begint 6 September weer!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Marnat, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Jep, ik denk ook dat Noud, Lucas, Sjoerd (en misschien die andere, pff, hoe heet-ie nou... die broer van Sjoerd) de steen erdoor gegooid hebben. Het leek trouwens enkelglas te zijn, lekker slim voor een nieuwbouwhuis :p

Ik verwacht dat Laurens hem heeft omgelegd of dat hij zomaar patsboem is doodgegaan. Ik denk niet dat een Meerdijker het gedaan heeft. Het is voor iedereen te toevallig en daardoor niet logisch. Of het zou wel een flinke afknapper zijn, terwijl het nu juist zo leuk begint te worden.

Weten jullie nog dat we het hele Eepasa-gedoe een paar weken geleden zo zat waren? :p

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik vind noud een lekkerding geworden:)

Ik ben benieuwd wie het gedaan heeft...

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hey ik denk dat je best eens gelijk kan hebben:D
    Die jongens hebben een steen door de ruit gegooid gewoon om hem bang te maken ofzoiets. Maar Laurens heeft hem uiteindelijk vermoord.
    Blijft over wat deed Charlie daar?

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik vermoedt ook dat de jongens er wat mee te maken hebben.
    Ze worden vast allemaal nog ondervraagt.

Morgen vroeg maar even weer kijken op louge.

5. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ja idd de groep jongens weten alles hahaha denk dat edwin hem vermoord heeft ;)

6. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    #366 Tinkerbell1987, 26 nov 2010
    Laatst bewerkt: 26 nov 2010
    edwin was al naar huis dus dat kan niet

ik denk ook dat hij of een hartaanval heeft gehad of dat die laurens het heeft gedaan, maar als die een hartaanval heeft gehad dan weten ze dat toch zo met autopsie:(

charlie is daar heengegaan omdat ze boos was op hem maar was zo dronken dat ze in slaap is gevallen.

laura is weggelopen met die steen in haar hand en die hebben die 3 jongens buiten opgepakt en door het raam gegooid.

ludo is ook wel een beetje verdacht omdat hij zo raar keek in het zkh nog toen janine vroeg aan laura of ze nog wat van rutger heeft gehoort en toen zei ze nee vandaag niet, toen keek hij wel zo raar, maar dat is natuurlijk express omdat hij altijd de slechterik is denk niet dat ie nu dat ie net vrij is rutger zou vermoorden.

als hij vermoord is is het iemand waarvan we het gewoon niet verwachten dat is altijd zo;)

dus sil of jef maken dan ook wel goeie kans haha
    om je helemaal gek van te maken dit hihi

maar sil was nog met charlie in de roseboom en toen is het waarschijnlijk al gebeurt want denk dat hij al vermoord is voor charlie daar was anders had rutger haar daar niet laten liggen slapen natuurlijk.

en dat jef daar smorgens binnenkomt kan natuurlijk ook express zijn om zichzelf niet verdacht te maken. hij gaat er wel ff uit een tijdje dus jah goeie kanshebber :D

laura had trouwens haar oorbellen in allebij dus zal wel van charlie geweest zijn anders kan jack haar er dalijk niet bij betrekken als verdachten omdat niemand behalve rik weet dat zij daar was.

en danny of lorena hebben het denk ik niet gedaan
    denk wel dat lorena er nog bij betrokken wordt omdat op rutgers voicmail staat dat hij haar naam niet mag noemen.

mischien heeft maxime het wel gedaan haha en heeft ze danny als haar alibi gebruikt en daarom gezegt dat ie s´avonds thuis was bij haar

echt je gaat je vanalles bedenken he hahaha nou stop ik;)

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder

Haha dat viel me ook ineens op gister :)
    Wel leuk dat hij en Nina nu eindelijk samen zijn :)

8. Oh ja, tuurlijk.. Lorena had wat ingesproken op Rutger zijn voicemail.. Oeps!

En ik denk dat Sjoerd en Noud en Lucas het hebben gedaan.. Die steen is van Laura, dus die zal hem wel door de ruit hebben gegooid ofzo.

Maar wat ik nog niet snap, is die dag dat Charlie in de rozenboom was, was Rik met Rikkie aan het praten en ineens hoorde ik een doffe klap.. Wat zou dat geweest zijn?

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Een doffe klap? waar? bij Rik thuis?
    misschien viel er iets van het decor :p

10. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Die klap hoorde ik ook en dacht ook al vreemd!

11. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Oh, ik dacht dat die oorbel van Lorena was? Lorena leek er ook zo zeker van dat er niks meer in dat huis gevonden zou worden op Rutgers laptop enzo. Dat vond ik zo vreemd.....

12. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Pfff, wat een beroerd hemd had Noud aan ;)

13. MissT

MissT Niet meer actief

Hi Ladies,

Weet niet of jullie ook weleens letten op de kleding en sieraden van de spelers.. maar Lorena heeft sinds kort echt hele leuk oorbellen en sieraden aan/om!
    Nu heeft ze samen met Marly (Nina) een eigen webshop waar je dit kan kopen;
    Kuise Meisjes - De Collectie

Super leuk!! Denk tip het even :D

14. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Geruchten over vertrek van GTST-acteur

(EXCLUSIEF) Momenteel gonst het van de geruchten in de wandelgangen van de GTSTstudio's over een mogelijk vertrek van acteur Rik Witteveen.
    Op 1 oktober 2010 verscheen Witteveen voor het eerst in de serie als alterego Sil Selmhorst. Destijds werd hij door middel van een bijzondere scène geïntroduceerd met soapgeliefde Robin Martens (Rikki), maar volgens insiders zou de acteur begin 2011 de serie alweer gaan verlaten. De rol van Sil zou namelijk - tijdelijk - ophouden te bestaan.

Vooralsnog zijn deze geruchten nog niet bevestigd, maar er bestaat dus een mogelijkheid dat Rik's alterego Sil Selmhorst betrokken is bij de moord op Rutger Goedhart. Schrijfster Susan Stam liet immers eerder al weten dat vrijwel ieder personage in Meerdijk een motief heeft voor de moord op Rutger, maar dat het nog maar de vraag is of zij ook een alibi hebben. Zou Sil de aanslag op Rutger beraamd hebben om zo zijn moeders gebroken hart te kunnen wreken? De tijd zal het uitwijzen..

15. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik vindt noud en nina goed bij elkaar passen,
    maar komt bing nu weer tereug?

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja volgende week komt ie weer..

17. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    vindt hem niet zoveel meer aan.
    vindt Denny en sjors toch beter bijelkaar passen.

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik denk dat Sill ook wel wat te maken heb met de moord omdat hij eerst met charlie zat te praten. Hij heeft charlie gewoon meegenomen zodat zij het lijk dat ze het gedaan heb...

19. Proudparents

27 nov 2009
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was juist de enige die ik niet dacht van de moord : Sil :D Toch eens gaan speculeren of het zo is.

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

hmmm...das jammer, hij van mij wel weg mogen blijven ;)

Deel Deze Pagina