Jaaah!! Ben benieuwd dit seizoen... Moet wel veel werken s avonds dat is wel weer bummer.. Ben ook wel benieuwd wie de vader is!
Idd leuke foto Ik weet wel dat bing er uit gaat voor 3 maand, samen met nina die al weg is. 3 gingen weg nina bing en victoria . Maar niks gelezen over danny
natuurlijk is danny de vader. alsof ze van 1x sexen met bing 5 dagen later later gelijk misselijk is en zwanger is van hem.
jawel toch ? ff graven... weet het al geloof ik.. hij deed alsof hij dood was om de dader te pakken ofzoiets?
echt geen flauw idee. GTST ia het leven van 300.000 mensen over t hele jaar, gepropt in 2,5 uur per week.
Ik kan niet wachten tot het weer begint! Moet zeggen dat ik het ook minder gemist heb dan verwacht, maar na een week ben ik zeker weten weer verslaafd als van ouds!
ja dat met die boot bedoel ik.. Janine schoot hem toen 'dood' bij het schietspel.. maar bleek toch niet dood te zijn... Vond dat zo'n domme verhaallijn.. te langdradig ook.. wel verrassend, had niet verwacht dat Morris de dader toen was.
Ik ben benieuwd,maar als hij de vader is,waarom gaat hij dan uit de serie? dan is er toch juist genoeg nieuw verhaal over hem?