Ik gok dat we vrijdag pas weten wie de moord heeft gepleegt!! Waarom rommelde noud zo erg op zijn kamer ? zal hij het gedaan hebben?
Ik las in het voorstukje van vandaag dat hij zijn horloge kwijt is en bang is dat zijn horloge hem met de moordplek linkt. Vind ik toch een beetje raar want Noud en Danny hebben toch regelmatig geklust daar bij Rutger in huis, dus dat zijn horloge daar ligt, zou toch best kunnen....
TV/Film Spoilers - 6 t/m 17 december Maandag 6/12 Niet alleen Laura en Sil zijn, na een arrestatie, woedend op Jack, ook Noud is dat en dat maakt hem bij Nina verdacht. Lucas bezweert dat hij Edwins stage echt niet gaat misbruiken voor zichzelf. Dinsdag 7/12 Nina kan Noud niet meer vertrouwen. Dus staat Noud voor de keuze: zijn geheim opbiechten of Nina verliezen Lorena wordt gerustgesteld als Jack zwijgt over haar betrokkenheid bij de duistere zaakjes van Rutger. Woensdag 8/12 Een werkconflict zorgt voor spanning tussen Jack en Sjors. Een nieuwe arrestatie in de moordzaak zet twee families op zijn kop. Anton en Bianca vinden het onbegrijpelijk wat Sjoerd gedaan heeft. Donderdag 9/12 Maxime doet Danny een diep gevoelde bekentenis. Jack doet Wiet verdriet, maar weet het op gevoelige wijze goed te maken. Anton heeft er moeite mee om Sjoerd te steunen. Dit frustreert hem zo dat hij Jack bedreigt. Vrijdag 10/12 Charlie is heel onzeker over zichzelf, maar ze heeft een oplossing: ze wil via hypnose haar black-out van de moordavond invullen. Laura kan niet anders dan Sil vertellen over een eerdere misdaad. Maandag 13/12 Jack zet Sjoerd onder druk om hem een bekentenis te ontlokken. Rik moet alles uit de kast trekken om Charlie te weerhouden zichzelf aan te geven. Rikki kan de zorgen niet aan en vlucht het huis uit. Dinsdag 14/12 Sjoerd wil het bijleggen met Lucas en Noud, maar die vinden dat ze helemaal niets verkeerd hebben gedaan. In Jacks onderzoek duikt er nieuw bewijsmateriaal op. Sil wil een geheim delen met Rikki. Woensdag 15/12 Bing probeert een lening los te krijgen voor zijn club. Zeer tegen Maximes zin in vraagt Danny Noud te eten. Lorena trekt conclusies als Jack haar weer op de verdachtenlijst zet. Sjors heeft stress door werk en baby. Donderdag 16/12 Lucas krijgt een enorm verjaardagscadeau en een feest. De vonken spatten ervan af bij Danny en Maxime, totdat iemand hen betrapt. Jef kan niet geloven wat hij hoort als Lorena hem een bekentenis doet. Vrijdag 17/12 Rik en Charlie worden keihard geconfronteerd met hun enorme schulden. Rikki snapt niet waarom Sil haar naar huis stuurt als ze bij hem wil blijven slapen. Danny laat Maxime duidelijk weten of hij voor haar kiest of niet.
Wat een engerd die Bing! wat komtie daar dan doen alstie toch niet met der verder wil, hattie ook eerder kunnen vertellen. Wanneer zou Sjors nou eindelijk bij Danny komen
Toen Sjors nog bij Danny was wilde bijna iedereen dat ze terug ging naar Bing. En nu wil bijna iedereen dat ze weer terug gaat naar danny, hahaha..
Ik vind nu ook wel dat zij en Danny weer bij elkaar moeten komen hoor, ik vind Bing echt steeds enger worden. Vind Danny ook zo leuk met Lana.
Ik denk nog steeds dat het die handlanger van Rutger was (die hij regelmatig aan de telefoon had). Dus dat Jack nu helemaal in de verkeerde richting zoekt. Iemand hier vertelde volgens mij dan Jeff er een tijdje uit moest/ging. Zou die het dan gedaan hebben??!!
charlie igg niet.... denk juist sil ofzo, iemand waarvan je het totaal niet verwacht! bah en laat bing maar weer opdonderen, wat komt ie doen! danny en maxime zijn leuk samen