ik weet het ik weet het ik weet het DAGBOEK VAN DE MOORDENAAR - GTST.NL - RTL.NL mocht je het nu nog niet weten dan moet je even de laatste aflevering(en) bekijken, daar word deze uitspraak gedaan.
Die zin zelfs na je dood saai je nog ellende komt me wel bekend voor maar nu weet ik niet meer wie dat heeft gezegd!
Ik weet het ook even niet. Mij mag je het ook vertellen Herinner me wel vaag dat het gezegd is tegen Rick in de kroeg, maar kan bet mis hebben hoor. Herinner de zin iig wel
Hmmm.. Ik dacht eerst Laura.. Maar nu twijfel ik, wie heb ik dat zinnetje horen zeggen?! Ga nog even verder denken!
Ja echt wel! Ik had zo hier en daar een kleine verdachten lijstje.. Ik dacht Sjoerd, omdat hij argresief is, maar dat is natuurlijk ook weer voor de hand liggend. Na dat zijn vader het krantenartikel las verdacht ik hem dus HELEMAAL.. Maar die schrapte ik.. Zaterdagavond keken wij de gemiste uitzendig van vrijdag, ik dacht toen echt aan Laura. Ze is zo Cool en lijkt het allemaal wel prima te vinden, of is dat gewoon overlevingsdrang (om het zo te noemen)? Tot ze bij Jack ook verdachte bleek dacht ik er vast neit veel naast te zitten