Ik vind Ludo zo voor de hand liggend.. Die kan het gewoon niet zijn geweest.. Hahaha.. Of juist omdat we zouden denken dat het voor de hand ligt (gister ook discusie over met moeder en zusje) dat hij het gedaan zou hebben, en dan denken dat het niet zo is, uiteidnelijk hij het wel heeft gedaan..
Ik denk dat lucas, sjoerd en noud die steen naar binnen hebben gegooit en dat die op het hoofd is gekomen van rutger. Geen opzet dus, alleen ruitje ingooien met verkeerde afloop.
Lorena niet: te verdacht met het weggooien van die oorbel. Maar ze was toch nog niet eerder in het huis geweest en hoe kan het dan dat die oorbel daar lag? Maar in ieder geval: dat ligt er te dik boven op, dus zij niet.
wanneer zouden we het eens te weten komen wie het heeft gedaan? Is daar al iets bekend over, of gaan ze zo nog maanden door Wordt nu toch wel te nieuwsgierig hoor
Het duurt idd lang voor we weten wie de dader is. Idd zou maar zo kunnen die steen die de jongens hebben gegooid rutger geraakt heeft !! . Maar de jongens hebben ook iemand weg zien gaan!!! En wat ik me nog afvraag hoe is charlie daar terecht gekomen??
Ik denk dat het RIK is, hij is er zo van overtuigt dat Charlie het niet heeft gedaan.. En het was net of hij tegen haar wilde zeggen, ik heb het gedaan hahaha! Maar ja, dan nog hoe komt Charlie daar? Hij zou haar dan toch hebben mee genomen naar huis???
Misschien was dat laura, die was natuurlijk boos weg gegaan na het mis gooien van die kandelaar! Dit gaat idd nog erg langdradig worden.
ik ga ook mee met jou misschien is Charlie daar NA Rik wel gekomen, dus toen Rutger al dood was, en aangezien zo zo dronken was, daar gewoon in slaap is gevallen Rik is indd wel heel overtuigend dat zij het niet gedaan heeft.
nee ik denk rik niet want als hij de bak in zou gaan dan zou er geen bruiloft komen en ze hebben de bruiloft opnames net achter de rug
Denk dat Rik zo overtuigd is omdat ie niet wil geloven dat zij het gedaan heeft. Ik zelf denk dat Lorena het gedaan heeft, Rutger is met een stalen stang geslagen toch? misschien wel met haar kruk?
Ja precies! Hij is er idd misschien zelf ook geweest.. Laura heeft hem levend achter gelaten zoals zij zegt, maar is wel wat koeltjes.. Noud, Lucas & Sjoerd hebben een steen door het raam gegooid en toen kwam er iemand aan.. Lorena, tja haar oorbel is daar wel gevonden maar zij spande samen met Rutger dus ergens denk ik dat die daar is gekomen omdat zij daar een keer is geweest, al hebben we dat niet gezien maar ja je kent GTST! Charlie is daar heen gegaan met Sil, dat kan gewoon niet anders.. Sil is daar ook geweest, weet het bijna zeker.. Jeff was me te verbaast toen Rutger daar lag.. Dus die was het ook niet
Spannend is het weer he haha. Leuk om te lezen dat jullie er ook zo in op gaan. Vraagje, wie heeft er ook rtl lounge? Daar is namelijk nu de preview op van gtst die vanavond pas wordt uitgezonden. Is iedere werkdag om 10.00uur de aflevering van de dag ervoor en meteen daarna de aflevering die s'avonds pas wordt uitgezonden op rtl 4.