voorlopig mogen we nu ff in spanning zitten haha wie weet wel iemand die niet in gtst voorkomt bijvoorbeeld een zakenpartner van hem ofzo hihi
Ik weet het zeker.... Sil is het geweest!! 100%.. Dat dagboek, de aanwijzingen en hoe hij zich gedraagt alles wijst erop..
lydia thanks meid haha nou ik weet echt nog niet wie de dader zal zijn, toch denk ik iemand buiten het team om... partner van rutger ofzo... hihi
ik dacht dat ik ergens gehoort of gelezen had dat dit tot half januari duurt voordat we het weten maar kan het ook fout hebben maar zoiets herinner ik me duurt idd nu wel een beetje te lang maar jah dat is altijd zo nog ff afwachten
Moordenaar wordt maandag eindelijk onthuld De geruchten over een mogelijk vertrek van acteur Rik Witteveen worden bevestigd in de aflevering van aankomende maandag. Medio november berichtte De GTSTCourant al over het feit dat de jonge acteur onlangs zijn laatste draaidag zou hebben gehad. Tot op dusver werden deze geruchten echter niet bevestigd. In de aflevering van aankomende maandag is echter te zien dat Sil inderdaad achter de moord op Rutger Goedhart zit. Een vertrek van acteur Rik Witteveen lijkt hiermee onafwendbaar. Volgens insiders zou de rol van Sil binnen enkele weken al uit de serie verdwijnen.
he dat vind ik jammer ben ik net gewend aan de nieuwe ricky en sil verdwijnt sil... pff nou ja dan zien we het maandag dus thanks voor de info!
Gister dacht ik (ja ik heb vrijdag niet gezien dus dat hebben we gister gezien) jeees, volgens mij is het Sil.. Al mijn verdenkingen zijn de deur uit, ik ga voor SIL! zoals hij daar met haar zat, en zei het vertelde van haar verdenkingen.. maar ook bijn zijn moeder, het kan gewoon niet anders.. En nu lees ik het bericht hier boven.. Bevestigt alleen maar mijn vermoeden..
Ik denk nog steeds wel hoor.. Ondanks dat we nu weten dat Sil de dader is, hij moet ook nog gepakt worden.. Of zal er iets bekend van zijn want Sjoerd is wel vrij gelaten..
Jack weet wel dat er iets mist van die standaard voor de kachel en die lag dus bij Sil onder het bed!