Ik heb net de aflevering van gisteren terug gekeken en lijkt wel of lorena een buikje krijgt, alsof ze zwanger is. Kan aan mij liggen hoor, wil haar niet beledigen dat ze een buikje heeft. Is jullie het ook opgevallen?
Ja was mij ook opgevallen van Lorena,maar die is niet zwanger denk ik. Volgens mij heeft ze niet eens een vriend. Die Sil is idd vreselijk lelijk, bah wat een kop zeg! En idd die neus...brrrr
jawel lorena (gigi) heeft een relatie, helemaal in loooove...dus zou kunenn...vond haar wel iets dikker geworden...maar ze is nooit ehct heel skinny geweest ofzo.. ja die silheeft eigenlijk een skelettenkop...sorry...tis dat er een dun velletje huid overheen zit...wel zielig..kan ie ook niks aan doen.. maar die neusgaten joh en die flaporen pff
Ohh wat word het weer spannend! Die moord mag van mij nu wel opgelost worden is echt veel veel veel veels te langdradig! Ben benieuwd wie Nina en Maxime in de jungle achtervolgt? En Lorena gaat dus niet helemaal weg zo te lezen . @Lydia: gefeliciteerd met je zwangerschap!
Leek inderdaad echt wel op een buikje bij Lorena!!! Pffff wiet en edwin zucht... wat een stom stel!!! hahaha
Die Edwin is zo Gay! Kom op, vertel Wiet gewoon hoe en wat en even goede vrienden.. ik verlies m'n kerel liever aan een kerel dan aan een vrouw