Hey had ik je al gefeliciteerd Lydia?? Zo niet bij deze gefeliciteerd!!! Ben benieuwd wat Jack van plan is met de gedoe in de Rozenboom... Zolang Sillebil er maar uit gaat..
Ik ben vanavond weg, dus ik heb de preview vanochtend gekeken. Eén ding kan ik zeggen: ik zou vanavond écht even gaan kijken. Eindelijk een leuke aflevering
nou dat werd ook wel tijd.. wel voorspelbaar vanaf het moment dat jack de pook erbij haalde haha.. Nu hup, weg met Sil..
Wat een gare onthulling whahaha echt triest. Toen Jack dat moordwapen pakte zei ik gelijk tegen mn vriend, leuke replica
Ja echt he! Ben benieuwd welke verhaallijn er nu heel lang gaat lopen, gaap. Net als toen met die jonge dochter van Ludo (dat getouwtrek met hem en Maxime).
Die zien we ook nooit meer en daar horen we Ludo ook nooit meer over. Ineens toen Maxime met Nina weg wilde gaan hoorde je er weer wat over
Ja echt te vreemd! Eerst dagen/weken lang daar over malen en toen was het opeens klaar, en zie je dat hele kind nergens meer haha! Vage scheisse!