TV/Film Spoilers - 17 t/m 28 januari Maandag 17/1 Tot zijn grote verrassing nodigt Sjors Danny uit voor een intiem etentje. Als het misgaat in de jungle verricht Jack een ware heldendaad. Er gebeuren illegale dingen in de club waar Bing geen weet van heeft. Dinsdag 18/1 Als Bing wordt uitgedaagd door Amber, vindt hij dit reuzespannend. Charlie wil dat Rik zijn dochter de waarheid vertelt over Sil. Bianca wil de slachtoffers van EEPASA helpen. Door Janine komt ze op een idee. Woensdag 19/1 Wiet wordt onzeker als Edwin haar intimiteit afkapt. Rik moet kiezen tussen werk en in ondertrouw gaan met Charlie. Rikki ziet er tegenop als ze naar het politiebureau moet. Laura krijgt een grote klap te verwerken. Donderdag 20/1 Anton verstoort de wonderlijke avond van Wiet en Edwin. Noud is onder de indruk van Ninas nieuwe levensvisie. Jack viert zijn thuiskomst op romantische wijze, maar krijgt een behoorlijk koude douche. Vrijdag 21/1 Om haar uit de tent te lokken, organiseert Noud een grote verrassing voor Nina. Bianca rekruteert Maxime voor haar plan. Ze doet dit buiten Janine om en weet niet wat ze zich op de hals haalt. Maandag 24/1 Lorena doet een verbijsterende ontdekking over Bing. Maxime wil Jack overhalen mee te doen aan de mannenveiling. Nina heeft geweldig nieuws, maar Janine neemt het niet serieus. Noud wordt boos op Nina. Dinsdag 25/1 Ludo doet erg zijn best om Noud het leven zuur te maken. Bing en Lorena komen lijnrecht tegenover elkaar te staan. Jack denkt dat Lorena iets voor hem verbergt. Rikki probeert een feest voor Rik en Charlie te regelen. Woensdag 26/1 Charlie stuurt Rik weg als hij veel te laks met hun aanstaande huwelijk omgaat. Haar avond eindigt met een onverwachte wending. Bianca is erg teleurgesteld als Sjoerd en Edwin terug komen op een belofte. Donderdag 27/1 Edwin en zijn vader krijgen ruzie om Wiet. De ene na de andere man laat zich van zijn aantrekkelijkste kant zien tijdens de mannenveiling. Maxime bombardeert zichzelf daarbij tot leidster en krijgt Janine tegen zich. Vrijdag 28/1 Rik wil Charlie voor zich winnen, maar komt met een verkeerd plan. Edwin ontdekt wie er op hem geboden heeft. Jef is onzeker over Rosas bedoelingen. Sjors vertelt Danny dat ze er voor hem is als hij haar nodig heeft.
echt waar? die ging toch achter de schermen werken bij GTST (scripts schrijven ofzoiets?).. ok! ben benieuwd!
oohh.... Ik kan me vergissen maar zag trouwens op tv flarden van de bruiloft van rick en charlie waarbij het erop leek dat charlie nee ging zeggen....
ja dat zag ik ook van de week.. Charlie loopt weg: 'Ik kan dit niet.' Joh hoe verassend er zal eens een bruiloft normaal lopen daar
Nou, Charlie is nog nooit "zomaar" getrouwd, want volgens mij ging ze jaren terug ook trouwen, toen ze nog in een rolstoel zat, en werd ze gedumpt voor het altaar.. Ben blij dat jullie t ook gezien hebben! dacht al dat ik helemaal gek geworden was haha!
Is ook al de zoveelste bruiloft van Charlie hè, hoe vaak kan je trouwen in een serie haha. Net zoals zoveel anderen trouwens. Hoe vaak Ludo en janine al getrouwd/gescheiden/uit elkaar/bij elkaar zijn gekomen.
Ludo en Jeanine.. echt een grap inmiddels. We kunnen erop wachten dat die nog wel eene keer uitelkaar gaan. Maar vlak Laura Alberts/Goedhart/Alberts/Alberts/Selmhorst effe niet uit.. Druk liefdesleven.. haha!
haha ja Laura lust er ook wel pap van ach ja, zie het nog wel gebeuren dat Sjors terugkomt bij Danny om na een paar weken toch naar Bing te huppelen..
hey maar danny en maxime gaan toch nog niet uit elkaar....vind ze net zo'n leuk stel!...eindelijk weer bij elkaar.. die sjors moet maar een hele tijd alleenstaand zijn!
dan stel ik voor dat sjors aanpapt met danny maar maxime haar "opruimt".. leuk verhaal, danny en maxime bijelkaar en sjors uit de serie geschreven... Wat doen we met Lana?
naar Danny en dan wordt maxime knettergek van het huilen en verhuist naar Verweghistan.... goed plan..
Oke er zijn meer punten dat ik wel wil reageren maar euhm.. Dan neem ik aan dat het voorbij is met Maxime & Danny, dus Sjors ik zou zeggen grijp je kans en niet alleen omdat...
Hahaha, ja ik ook Gister toen 'ie in bed lag met Wiet had ik meteen zo iets van, jonge doe niet! Maar goed, 't script he
Die tattoo bij Edwin. Wat vonden jullie ervan? Ik schrok een beetje, hoort helemaal niet bij hem haha.
vind het geweldig.. maar ja, ik hou daar wel van haha ja zo zat ik ook voor de tv: Niet doooeeennn!!! Shit, toch gedaan.. ben wel benieuwd hoe Lucas vanavond gaat reageren.. Omdat Edwin hem gisteravond Vuile Flikker noemde baalde echt dat dat het einde was