Ik hou ook wel van tattoo's, maar vind het helemaal niet staan bij hem. Tsja, volgens mij wordt het nog wel wat tussen Lucas en Edwin. Wiet komt er toch ooit wel achter. Wel raar, zou er niet aan moeten denken dat mijn vriend opeens naar me toe stapt en zegt homo te zijn, haha!
haha volgens mij zou ik helemaal in een scheur liggen als mijn man zo thuis zou komen.. 'schat ik moet je wat vertellen.. Ik ben homo.' één ding scheelt: Je weet dan dat het niet aan jou ligt dat ie niet verder wil
Ja oke, dat misschien dan wel. Maar moet er niet aan denken dat hij al die tijd bij mij is terwijl hij op mannen valt. Waar denkt ie dan wel niet aan tijdens de sex?
aan jou, maar dan in mannelijke vorm he bah, nee dat lijkt me dan ook weer niks.. maar idd, liever kwijtraken aan een man dan aan een vrouw..
nou nee ik liever niet aan een man! daar ben je niet mee te vergelijken en kan ie nooit achter komen hoe bijzonder jij eigenlijk ben...met een man ben je sowieso een no go hahahah... hoeveel mannen gaan nou echt bij hun vrouwtje weg
haha vind mn man ook.. die is doordeweeks niet thuis maar met kerst en eerste week januari was ie vrij dus moest verplicht mee kijken.. zegt ie ineens: aaah best zielig..
Misschien komt hij niet uit de kast en is hij gewoon hetero? Vooral omdat hij nu ontmaagd is door Wiet? Misschien vond hij het zo geweldig dat hij er nu achter is echt hetero te zijn. Hij duwde namelijk Lucas wel hard van zich en schreeuwde 'vieze flikker'. Maar mocht hij toch homo zijn...dan graag uit de kast komen, ja! duurt al veeeeel te lang!
Sjoerd wilde hem op de smoel slaan.. Mocht niet van Edwin en toen knalde hij de deur dicht.. Nu is Lucas chagrijnig
dank je wel! Weer up to date Is het ook bekend of sil uit de serie blijft of is het tijdelijk? Ik dacht ook ergens te lezen dat lucas en edwin wel wat kregen met elkaar?
Ben heel benieuwd inderdaad iets zegt me dat Lucas en Edwin toch bijelkaar komen. Die Edwin word zo onhandig elke keer als Wiet (wat een naam) aanstalten maakt om bovenop hem te kruipen, dat lijkt me geen actie van een hetero-man.. Maar we zullen het zien haha!
Haha inderdaad! Die danny word gewoon weer hardstikke verliefd op Sjors, en vervolgens begint heel dat gedoe weer van voren af aan..