ik hop dat nina en noud wel gaan trouwen. dat ludo maar naar de maan vliegt en niet zijn zin krijgt deze keer. of het zorgt weer voor ene breuk tussen hem en janine want die vind noud wel leuk
even los van het pilletjesgebruik Edwin lijkt als 2 druppels water op het broertje van mijn vriend das echt heel maf om te zien dan LOL
nee dat doe ik niet, ik heb nu nog een hele goede band met mijn schoonfamilie en dat houd ik graag zo!
Ja bing is er inderdaad niet leuker opgeworden. Ik weet niet wat ze met zijn karakter gedaan hebben, maar dat lieve aardige is er helemaal vanaf.
Misschien wilde Everon dat zelf wel? Altijd maar een mistergoodie2shoes spelen lijkt mij eerlijk gezegd ook wel saai Vindt Lorena trouwens wel steeds leuker geworden!
Nee die Lorena vindt ik te afgezaagd. Ze is veeeeel te voorspelbaar in de serie. Maar ja, dat is de rest ook een beetje. Daarom kijk ik het ook niet, maar ja... manlief wel
jahoor daar zijn ze weer : TV/Film Spoilers - 31 januari t/m 11 februari Maandag 31/1 Wiet baalt van Lucas hebberige gedrag. Charlie krijgt een wilde verrassing op haar vrijgezellenavond. Rik wil van Danny weten waarom hij zo moeilijk doet als huwelijksgetuige. Ludo zet Noud onder druk. Dinsdag 1/2 Legaal of illegaal... Bing is blij met het bedrag dat hij in handen krijgt. Jef krijgt het idee dat Rosa iets van hem wil. Ook wordt hij verrast door een oude liefde. Wiet wordt onzeker door Edwins keuzes. Woensdag 2/2 Charlie is superzenuwachtig over het huwelijk, dan verschijnt een vermoeide reiziger aan wie ze al haar twijfels kan vertellen Danny wil Maxime meenemen naar het huwelijk, maar Rik ziet dat niet zitten. Donderdag 3/2 De huwelijksdag van Charlie en Rik kent de nodige ups en downs. Zo is de surpriseparty voor het bruidspaar met recht een surprise en raken Danny en Maxime zeer geïnspireerd door het huwelijk. Vrijdag 4/2 Danny weet Maxime te verrassen. Wiet wordt verdrietig als Edwin geen zin heeft om met haar uit te gaan. Nina confronteert haar vader met wat ze van Lucas gehoord heeft. Ook Janine geeft Ludo de wind van voren. Maandag 7/2 Als Rik de trouwvideo ziet, doet hij een verontrustende ontdekking. Ludo bezweert Nina dat hij haar en Noud noot meer zal dwarsbomen, maar dan maakt hij een fout. Maxime moet een genante situatie rechtzetten. Dinsdag 8/2 Nina krijgt slecht nieuws en moet naar het ziekenhuis komen. Ludo vraagt Anton te liegen tegen de politie. Sjoerd en Edwin fantaseren over een wild verjaardagscadeau voor hun vader. Maxime is boos op Janine. Woensdag 9/2 Amber weet Lorena en Sjors te verrassen. Wiet krijgt tegenvallend nieuws en glijdt steeds verder af. Laura is radeloos na wat er met Noud gebeurd is. Janine wil Ludo wel geloven, maar diep in haar hart voelt ze dat hij liegt. Donderdag 10/2 Sjoerd heeft een afspraakje met de oudere vrouw die hem op de veiling kocht. Wiet baalt als een stekker als Jack een geheim van haar aan Edwin verraadt. Anton vindt het een belediging dat Ludo hem niet vertrouwt. Vrijdag 11/2 Laura wordt radeloos als ze de uitslag krijgt van de dokter. Sjoerd zit in een date from hell. Bianca krijgt schokkend nieuws. Charlie probeert aan Rik te ontsnappen. Danny maakt een geheime afspraak, denkt hij.
Oh bah, wat een kwal kan Ludo toch zijn zeg... Ik denk niet dat Noud er op in gaat en ik hoop het ook niet