jahoooooooooooooor charlie en danny, wat ongeloofwaardig weer!!!! Als t nou sjors en danny was okeee.. maar charlie?! ze heeft maanden lang met hem in hetzelfde huis gewoond en nu gaat ze ineens vreemd met hem vlak voor haar bruiloft pffff Ja barbara zal wel terugkomen, aangezien charlie diegene alles verteld..
Ik hoop echt dat mijn man niet zo gaat zijn later.. Ik gun het gewoon geen meisje dat haar vader zo bezitterig over haar is!
Gatver, charlie en Danny, NEE!!! Ze konden elkaar niet luchten of zien, hoe kan het dan opeens in bed wel klikken?!?!
Ik denk dat er drank in het spel is bij Danny en Charlie en dat ze iets te los worden zeg maar.. Of zoiets IK heb niet gehoord dat Stefano terugkomt, dus dat denk ik niet, het zal gaan om Maria en (of) Barbara (lijkt me) want die komen allebei wel voor 1x terug
Misschien gaat Charlie niet 'all the way'-vreemd, maar zoenen ze alleen. Ze gaan wel aan de drank samen, dus dat belooft wat Vind Bing erg irri worden! Ik vond hem altijd erg leuk, maar nu niet meer en zeker niet met die Amber! Jack en Lorena vind ik een leuk stel! hopelijk gooit Bing geen roet in het eten met z'n bedreigingen! Pfff... moeder van Rik komt weer terug? Ook al is het maar voor even ze is wel zwaar vervelend Ludo moet idd eens accepteren dat Nina een vriend heeft! ook al vind ik het trouwplan erg snel voor ze, hij heeft zich er niet mee te bemoeien, althans niet op die manier! gewoon geld bieden! bah
Hoop dat Martine Hafkamp weer eens opdeukt Jack en Lorena mogen van mij ook wel even bij elkaar blijven zo'n leuk stel.
Wat zal noud doen het geld aan nemen van lieve [not] ludo? denk het niet, zou die het tegen nina zeggen van dat geld?
kan er nou nooit eens een normale bruiloft plaatsvinden? altijd eerst flink gezeik of het gaat niet door.. lekekr origineel ook
Hm, het lijkt erop dat het meer wordt dan alleen zoenen... maar misschien komen ze er nog redelijk op tijd erachter dat ze nu niet al te slim bezig zijn..