Gaan jullie niet kijken dan vanaaf meiden. En als er nou meiden zijn die wel gaan kijken en het niet nu al willen weten. Heb ik het gedaan.
Tja zo boeiend en spannend is GTST nou ook weer niet dus wat mij betreft kan je het gewoon neerzetten
Zo boeiend is het idd niet, gewoon neerzetten wat je neer wilt zetten (wat mij betreft) dat kun je verwachten in zo'n topic vind ik
YES! Het is over tussen Danny en Maxime en hopelijk blijft dat zo, ik vond het geen leuk stel. Laat Danny maar terug gaan naar Sjors en gewoon samen met kleine Lana gelukkig worden Tussen Edwin en Wiet mag het ook wel stoppen, laat Edwin en Lucas maar een setje worden Ben wel benieuwd wat Ludo met Noud gaat doen, hij komt in het ziekenhuis terecht, maar hoe of wat....? En ik ben benieuwd wat Rik ontdekt als ze de trouwvideo bekijken, zal wel met Danny's vreemde gedrag te maken hebben ofzo.. En Sjoerd gaat "daten" met die vrouw die hem "gekocht" heeft op de veiling, vraag me af wat daar gaat gebeuren
Daar ben ik ook benieuwd naar! Wat Rik op de video gaat zien...ik denk dat het hoe dan ook gaat uitkomen dat Charlie en Danny met elkaar naar bed zijn gegaan.
Arme poeslieve maxime.. danny is toch gewoon haar huisgenoot?? Of was dat al veranderd naar sex-verhouding?? Om iedergeval, Ludo mag blij zijn dat Noud met Nina heeft gepraat, damn wat een eikel vind ik Ludo zeg..
ze moet haar hachje redden omdat Rik met DAnny wil gaan praten .. aangezien hij t niet trekt en eerlijk wil zijn ...