Nou nou, heb je je dag niet of zo? Ik versta wat anders onder netjes.... Mag toch? Is toch niet gelijk dat je hier dan niks meer zou kunnen neerzetten en dat gelijk niemand hier iets kan hebben? Ik ben niet iedereen hoor oww edit: en dat wil niet zeggen dat ik niks kan hebben, maar ik moest grinniken dat je schreef: ik vraag netjes. Verder had ik er niet eens aandacht aan besteed. Had ik het vorige nog expres met een knipoog neergezet. Maar volgens mij gaat het hele topic al zo hoor
ach heel gtst is zo voorspelbaar als de nete. we lullen hier gewoon lekker en zijn vaak allemala retenieuwsgierig wat er gaat gebeuren en ja.. als we iets weten dan vertellen we dat. als je dat niet zint moet je hier gewoon niet meelullen. zo gata het zoals lydia zegt al jaren dus. en niemand die er ooit een probleem van heeft gemaakt
Ik vind die spoilers alleen maar leuk. Zo kunnen we lekker verder gissen Ben ook benieuwd hoe het verder gaat met danny en nina. Als ze steun bij elkaar zoeken @doula; misschien inderdaad verstandig om hier dan niet meer mee te praten. Is wel heel jammer, maar zo voorkom je toch dat je dingen krijgt te weten die je nog niet wil weten. Dus lekker soapie kijken en dit topic overslaan
Kunnen we het hier misschien een beetje gezellig houden Mij persoonlijk doet het niks als ik al vanalles weet wat er gaat gebeuren, vind het wel leuk eigenlijk. Zelf lees ik ook altijd vooruit in de gids en op teletekst/internet.. En toch weet je ook niet altijd alles, soms staat er iets, maar dat kan nog op verschillende manieren aflopen, en dan blijft het toch gissen.. GTST is behoorlijk voorspelbaar, dus je kan ongeveer wel raden welke kant het op gaat Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je het niet wil weten hoor en dat je gewoon niet verder kijkt dan de aflevering van die dag, dan deed ik eerst ook, maar op een gegeven moment werd ik te nieuwsgierig en ben vooruit gaan kijken
ach het gaat al zo, zolang ik me kan herinneren en schrijf en lees hier al een hele tijd mee vind het wel makkelijk.. en toch loopt het vaak anders af dan dat we denken
Haha Wiet is idd erg vreemd! Ludo wordt nu wel een beetje vervelend en ik hoop dat Noud straks nog de waarheid even kan melden! Die Maxim is toch gekker op Danny dan verwacht, ze heeft er wel moeite mee dat het uit is volgens mij. En wanneer komen Kucas en Edwin nou bijelkaar?! het duurt en het duurt...
Yep, Wiet mag er wat mij betreft ook uit, ik vind het vanaf het begin al een raar kind... En wat gaat Ludo tegen Nina zeggen, want Nina heeft zo haar vermoedens (en terecht.. al heeft Ludo hem niet met opzet aangereden) Hij had beter gelijk eerlijk kunnen zijn, Anton had toch voor Ludo op kunnen komen dat Ludo Noud niet met opzet aanreed.. Maar ja, het is en blijft GTST en het is en blijft Ludo..
wiet mag per direct ontslagen worden pilletje zal wel verkeerd vallen denk ik.. maf kind.. Edwin krijgt dan een schuldgevoel.. huilt uit bij Lucas.. komt er achter dat hij toch homo is..
die ludo .. hmmzz.. weet t ook niet .. hij zal wel zeggen dat die pa van sjoerd en edwin t gedaan heeft..
Ik vind het zo langdradig allemaal joh.. Wéér een ziekenhuis verhaal, echt hoe vaak je die kamer al niet gezien hebt pff