Ze kunnen allemaal niet acteren Vroeger vond ik het heel leuk om naar GTST te kijken, maar zeker de laatste 8 jaar vind ik het niet zo veel meer aan. Sorry meiden, zal jullie topic niet langer 'vervuilen'. Was een beetje aan het lezen waar het allemaal over gaat tegenwoordig... Veel plezier met jullie serie
ja elke keer dat ziekenhuis wordt een beetje vervelend.. het is een gewone soap geen ziekenhuisserie.. de ene is er net uit en de ander ligt er al weer in... maar ja, toch blijven we kijken met zn allen (althans ik wel)
hihi gisteravond vierden we de verjaardag van mn man alvast.. zus, zwager, schoonouders, mijn ouders.. heel gezellig tot 20.00 uur toen moest ie van zus en mij op gtst.. zegt man: nee hoor, mijn verjaardag (met een dikke knipoog).. maar toen kregen we bijval van mn vader.. ook hij kijkt gtst haha.. zie je het voor je, kerel van 46 vastgeplakt aan de tv om gtst te kijken en nog heel fanatiek ook..
Roeltje, hahaha dat meen je niet .. Grappig!!! Minyaweth, er zitten er wel een paar die goed kunnen acteren hoor vind ik.. Maar die Wiet en Bing en nog een paar, neuhhh
@ Roeltje Mijn vriend kijkt het ook fanatiek. Als hij iets mist neemt hij het op of hij blijft zondagavond lang wakker om alle herhalingen te kijken op de rtl lounge Zonder reclames, hij vind het helemaal geweldig. Als we naar de kapster gaan, zet ze hem al standaard op rtl 4. Ik word eerst geknipt zodat vriendlief gtst kan kijken.
Hoeveel mensen hebben er denken jullie al in die kamer gelegen hahaha elke keer diezelfde kamer pfffffffffffffffffff
De laatste tijd al: Sjors toen met dr zwangerschap toch?, Lorena toen ze was neergeschoten, nu Noud.... En ga zo maar door, wie niet eigenlijk
Het viel mijn man zelfs al op van het ziekenhuiskamer...nou en geloof me als het hem opvalt zegt dat heel wat
Wat doen ze niet daar he op die kamer? Echt stom dat het altijd dezelfde kamer op dat hoekje is. Maar dat is bij ATWT ook zo trouwens, vaak diezelfde gang ook en dan die kamer haha,.
Isabella en Anita zijn daar overleden toch? De ene keer een bevalling en de andere keer overlijd er iemand, of de kamer wordt omgebouwd tot echo-kamer