18 & 19 hadden dex en hoeheetzeookalweer net zo goed kunnen blijven. als ze nou een gezin met hele jonge kinderen erin deden, 5 ofzo 6 jaar..
Ronja ja vind dit ook wel vaag is het bekend waarom de familie huygens eruit is/gaat ? of loop ik achter
Ja idd beetje jammer van die nieuwe familie...slaat echt nergens op. Hadden ze echt beter die Huygens kunnen houden. Dom ook dat ze niet naar de mening van de kijkers hebben geluisterd. Lijkt mij dat ze die toch wel tevreden willen houden...
ze wilden toch jonge kinderen erin hebben en dan ricky en sil oud hebben etc? Nu hadden de Huygens net zo goed kennen blijven, wat een onzin.
Net nog heerlijk gelachen om lorena op de boot, mooie mimiek. Wat mij betreft had huygens mogen blijven, zeker martijn, niet verkeerd Dat het nu alweer september is, tijd gaat harder dan ik had verwacht. Voelde om acht uur ook wel weer vertrouwd, de leader van gtst aan. Fijn weekend meiden, maandag weer alle lief en leed kijken! Weet iemand trouwens waar het huis van de buiten opnames staat? Lijkt me een typisch Almere-huis, maar ik heb hem nog niet gevonden. Vind 'm mooi!
Ik zag net een cast foto van van GTST. En Lieke is BLONDDD!! Wat vinden jullie ervan? Bekijk bijlage 99280