Gtst begint 6 September weer!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Marnat, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

en hier nog 1 hoor! maar das meer omdat ik de hele persoon Lieke van Lexmond totaal niks vind

Arme Nina, doet ze zo haar best om niet meer het verwende kreng uit te hangen, wil Naud niks meer van haar weten :(

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.866
    5.139
    113
    Home
    volgens mij word het nina en danny :p

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    jij maakt het helemaal spannend ik denk nina en jef;)

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ach jah, ze zijn beide vrij.. Kan Ludo zijn plannetjes om Danny van kant te maken vast gaan beschrijven.. Hij is ook maar klusjesman!

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Had het er gisteravond met een vriendin over zal Noud echt geheugenverlies hebben of zou hij het spelen? Toen met het ongeluk was hij nog even bij bewustzijn en heeft Ludo toen volgens mij dingen horen zeggen. Maar ja hoe die dan met Nina om gaat denk je weer van het is echt zo.
    Moeilijk!
    We zullen het zien
    Misschien wil hij Ludo wel pakken ofzo?

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik ben toch echt meer van mening dat hij NINA hier mee te pakken heeft.. Wat hij tegen Laura zei en tegen Danny... Tja, ik weet niet hoor..Tegen Danny was hoop vol en tegen Laura nou dan kon hij van mij de haan ..... maar ga dan maar lekker weg en dan heb ik ook geen behoefte om elkaar te zien de eerste tijd!

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja daarom zal weer een lang stuk worden!

8. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    ik denk dat het wel een rede heeft gehad dat hij dat heeft gehoord, en het op een duur wel uit komt.
    anders zouden ze dat niet zo duidelijk laten merken.

9. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    hij zal langzaam wel weer zn geheugen terugkrijgen en zich het idd herinneren....

Ooeh ben benieuwt hoe het afloopt tussen rick en charlie! charlie doet ook echt wel vreemd als hij het over vreemdgaan heeft, dat moet ie toch zelf ook zien!!!

10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hahaha ja idd, Charlie doet heel vreemd maar Rik heeft niks door.. ;)

Maar ja wij weten wat er gebeurd is, dus wij hebben makkelijk praten, of misschien wil hij het niet zien.. tis en blijft gtst he

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou Maxime heeft het hem verteld, Danny heeft hij er naar gevraagt.. Die zegt beide willen we het vergeten, misschien is dat genoeg voor hem?

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Denk het niet want vanavond wil hij iets belangrijks met haar bespreken zag ik in de shortie

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Denk ook niet dat Rik het erbij laat zitten, maar in gtst weet je het maar nooit :D

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oh wat goed, Edwin verteld aan Wiet dat hij verliefd is op Lucas.. Heerlijk, eindelijk! Nu nog aan zijn ouders & Sjoerd vertellen

15. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.866
    5.139
    113
    Home

ja eindelijk :D denk dat we nog een paar weken moeten wachten tot ie het aan zijn vader vertelt..of ze worden samen betrapt ofzo..

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Idd eindelijk!! :D
    Denk wel dat ze betrapt worden en dan door Sjoerd of z'n vader ;)

Rik laat het hier echt niet bij zitten! denk dat ie vanavond de waarheid verteld aan Charlie.
    Arme Rik!

Vind het ook erg zielig voor Nina :( ze is zo gek op die jongen!
    Tuurlijk begrijp ik Noud heel goed, het moet voor hem ook erg raar zijn..
    en die Ludo :x bah! laat hem nou eens eerlijk zijn! :x

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja idd.. Zo iets zal het wel zijn.. Damn, dat gaat nog moeilijk worden met Sjoerd en zijn vader.. Pfff!

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zijn jullie klaar voor de nieuwe spoilers ( vind er zelf niks bijzonders aan ) alleen dan raar noud en wiet :S:S !!!! :

Spoilers: 28 februari t/m 11 maart
    Maandag 28/2
    Charlie wil dat Rik zijn woorden terugneemt. Nina stelt een noodplan voor om haar relatie met Noud te redden. Intussen heeft Noud het leuk met Wiet. Janine wil via Bianca achterhalen wat er mis is tussen Ludo en Anton. Danny heeft een financieel probleem, maar krijgt een interessant aanbod.

Dinsdag 1/3
    Sjors probeert het recht naar haar hand te zetten als Jack niet voldoende bewijs heeft voor een inval in Dansatoria. Edwin doet zijn moeder een verregaande bekentenis. Wiet biecht aan Noud op dat ze zich vaak zo eenzaam voelt. Janine vindt dat Nina de waarheid over het ongeluk moet weten; Ludo niet.

Woensdag 2/3
    Bianca heeft iets uit te leggen aan Anton. Bing baalt van Jack en zou hem het liefst tegen de vlakte slaan. Lorena komt in het nauw te zitten als de politie Dansatoria binnenvalt. Door een raar toeval gaat die hele inval langs Lucas heen. Edwin wil iedereen laten zien wie en hoe hij is.

Donderdag 3/3
    Sjors' woede leidt tot een heftige situatie met Bing. Lorena gaat in de aanval nadat ze door Jack op (weer) een leugen is betrapt. Danny is ongewild getuige van een vrijpartij. Rik wil Charlie graag vertrouwen en gaat haar achtervolgen.

Vrijdag 4/3
    Anton is jarig en Rikki en Sjoerd hebben een gevoelig nummer voor hem voorbereid. Ook Edwin heeft een grote verrassing voor Anton. Nina wordt door Maxime betrapt en gered. Charlie confronteert Rik met z'n onwillige gedrag en eist dat hij een keuze maakt: is hij voor of tegen hun huwelijk.

Maandag 7/3
    Anton pakt zijn zoon hard aan. Ludo wil dat Janine zich niet meer met de nasleep van het ongeluk bemoeit. Bianca heeft sterk het gevoel dat Maxime iets voor haar achterhoudt, maar wat?

Dinsdag 8/3
    De romantiek vervliegt als een uitje van Rik en Charlie wordt verstoord. Sjoerd is diep teleurgesteld in zijn broer. Danny lijdt onder de breuk met Rik. Sjors doet op eigen houtje een bemiddelingspoging bij Rik.

Woensdag 9/3
    Nina gaat uit haar dak als ze Wiet en Noud weer samen ziet en onderneemt een onorthodoxe actie om Noud voor zich te winnen. Rik doet een bekentenis over de toekomst. Jack maakt zich zorgen over Sjors.

Donderdag 10/3
    Danny zoekt in het geheim Charlie op. Sjors gaat in totale verwarring naar haar huisarts. Noud vindt het gedoe met Nina en Wiet veel te ingewikkeld worden en is er helemaal klaar mee.

Vrijdag 11/3
    Anton maakt Edwin duidelijk hoe hij denkt over homo’s. Lorena is het zat dat de boot van Jack overbevolkt is. Bianca wuift de gezinsproblemen weg, maar Maxime weet wel beter. Maxime doet nog een ontdekking.

19. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Klinkt interessant allemaal!

Anton is dus (zoals ik het lees) niet blij met de bekentenis van Edwin.. ben benieuwd wat ie gaat doen.

En wie zal Danny vinden? Maxim met een ander?

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja anton was bekend toch ? dat die homo;s niet moet..
    sukkel !

Deel Deze Pagina