Nou ben wel benieuwd. Leuk dat Noud het gezellig heeft met Wiet. Nu vind ik Wiet al niets in de serie, maar ik vind Nina des te erger. Die kan ik dus écht niet uitstaan!!! Verwend en opdringerig nest... maar goed, ze speelt het dus top haha! Charlie wilt dat Rik zijn woorden terug neemt? Ik mag hopen dat hij een scheiding aan wilt vragen! En dan niet terug nemen die woorden En met wie zou Maxime het bed gedeeld hebben, volgens mij met Anton!!!!!!!!!!!
Noud het leuk met Wiet? ik heb shorty niet gezien.. Maar ik geloof dat ik het allemaal even niet meer volg
Dat vind ik ook zo'n brave duffe druif. Die voegt nu ook echt helemaal niets toe aan de serie! Net als Laura, die kunnen zich enkel met anderen bemoeien en telkens om van alles huilen
Klopt! samen met Sjoerd dus ben wel benieuwd wat ie gaat doen nu z'n eigen zoon homo is. Laura en Sjors zijn idd erg saai en mogen ervan mij wel uit Maxim en Anton?? mmm zou nog best eens kunnen
Pff Noud&Wiet vreselijk! Maar idd Nina is ook niks, ik erger me elke keer weer kapot aan die wallen van haar. Kan zij natuurlijk ook weinig aan doen, maar ik vind het zo uberlelijk.
de nieuwe spoilers zijn er weer. krijg ze alleen niet geplaatst. noud gaat iig het leuk hebben met wiet. ( bah)
Ja, echt! Ooit van goede make-up gehoord? En dan die eeuwige jank-kop van der en die stomme pruillip! Ze heeft ook echt een hoofd die constant in "het verwende nest stand" staat.. als ze der zin niet krijgt, gelijk die lip die gaat hangen....
Ja idd, ik vind haar echt geen mooie vrouw. Charlie en Lorena bijv weer wel. En Janine trouwens ook (en laten we eerlijk wezen we zien er allemaal niet uit zonder make-up)
Soms kan belichting ook veel doen wbt de wallen van Nina. Want ook Maxime heeft een heel erg getekend gezicht. Terwijl ze toen op vakantie waren in het buitenland en duidelijk weinig make up droegen vond ik ze beide echt veeeeeeel mooier! En daar vielen de wallen ook lang zoveel niet op.