Zou best kunnen dat Maxime het met Anton doet en dat Danny ze betrapt. er stond ergens in de spoilers dat Bianca het vermoeden heeft dat Maxime iets achterhoudt, toch? origineel verjaardagskado om je coming out te vertellen dat blijf nog wel even hangen.
oh oh ! ben beniuewd morgen ! ik heb trouwens Rikki niet horen zingen .. zal t is op youtube opzoeken
ik heb al een hekel aan die wiet... maar als ze naud inpikt haat ik haar nog meer !! ( zegt tegen mezelf.. het is maar een soap )
ow ok goed zo meid. ja is ook jou werk he!!! dacht eigenlijk al dat je het vergeten was hhahahaa eff oftopic: 12 weken alweer lydia
hihi plurk ! nee jij dan al bijna 34 !! vind het ook snel hoor ! , hihi jij mag ze ook plaatsen hoor als je eerder bent , ik ben er altijd op aant wachten ! ( hoezo nieuwschierig ! )
zit boulevard te kijken en hoorde reacties die er zijn gekomen op de bedscene van de twee heren.. Pff te belachelijk voor woorden.. Boeien dat het twee jongens zijn i.p.v. jongen meisje.. daar valt niemand over
ja ofnie .. mannetje zat hier ookal te zeuren .. ik vind het juist leuk en NORMAAL ! moet juist kunnen !
de mijne zeikt ook elke keer als die 2 in beeld komt kzeg elke keer als 2 vrouwen zijn zeik je toch ook niet! damnn er zijn nou eenmaal homo's op de wereld en daar is niks mis mee!
ik vind ze ook erg leuk samen. er is niks raars aan 2 mensen die van elkaar houden. of het nou man/vrouw, man/man of vrouw/vrouw is.