Gtst begint 6 September weer!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Marnat, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    en sjors word zwanger van bing???????????
    daar hadden we het laatst toch over hihi

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    ah ja dat kan, ik bekijk de shorties niet :D

3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83

:$:$
    zij weet ook niet wat (wie) ze wil?!!! bing-danny-bing-danny-bing?!

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Whoehweee Sjors en Bing!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Toch jammer dat je het dan zelf een "fout" noemt.. vast niet zo bedoeld maar toch.

Anyway, ik vind het een super gave verhaallijn. En ik denk dat (gezien de reacties van Nederland op de scenes van vorige week) de reacties zoals we die zien van de familie Bouwhuis helaas niet eens zo heel vreemd zijn in Nederland.
    Over de reactie van Bianca, ik zou ook schrikken, alleen al om het feit dat je kind ergens heel erg mee geworsteld heeft. Ze zegt daarna ook meteen dat ze wil dat hij gelukkig is, en dat is volgens mij de enige juiste reactie.

6. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    Ben ik het helemaal mee eens !!!

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

het is toch ook een fout?... en ziekte om het maar grof te zeggen..

zelfde als syndroom van asperger (autisme), adhd, enz... allemaal dingen waar je mee wordt geboren.. een fout in je genen.. waar je niets aan kunt doen.. en dat is homo zijn ook... en het is toch helemaal niet erg dat het een 'fout' is... je kunt er immers niets aan doen... wordt er niet ziek van, is niet aanstekelijk... je kunt er prima mee leven, je wordt nergens in beperkt.. (met autisme en adhd enz wel)....

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Idd het ís een fout, er horen namelijk geen homo's te zijn alleen het gaat geloof ik fout met de celdeling ofzo? Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar dat het een fout is, dat klopt gewoon:).
    Daarom snap ik niet dat mensen zo fel kunnen zijn tegen homo's! Zij kunnen er immers niks aan doen. Een ziekte wil ik het zelf dan niet noemen, omdat ik dat wat negatiever vind klinken, maar een genetische fout is het wel gewoon hoor.

Ben zelf niet zo van het op zoeken van bronnen e.d omdat ik daar geen zin in heb om dat allemaal te googlelen (zoals sommige op het forum wel doen), maar wat ik zeg klopt wel zo ongeveer:).

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb niet gezien gister..

Maar krijgt ze nu vast uiteindelijk een kind van bing :p

10. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Vond t gister maar een saaie aflevering.
    Sjors gaat wel naar een abortuskliniek las ik op het forum van gtst zelf, althans, dat zijn de geruchten.

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

daarom zei ik ook: "om het grof te zeggen"... ik vind het woord ziekte ook heel naar klinken...

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm ga geen discussie uitlokken maar vind het ook geen fout..
    je kunt toch gewoon vallen op ' mensen - personen ' of dat nu een man of vrouw is...

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    mijn tante was altijd met een man, zij gingen uitelkaar en m'n tante ging met een vrouw.. Ik heb haar er vorig jaar naar gevraagt..

Ze vertelde mij, ze was verliefd op de persoon en het gaat er dan niet om of het een man of een vrouw is..

14. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Haha lees net op teletekst dat sjors naar de huisarts gaat, zou ze weer zwanger zijn?

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    ZOu me niets verbazen.. hihihi.. oeps :$

16. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ons heilig boontje haha! Hoeveel kids zou ze krijgen in de serie?

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ga maar eens opzoeken meid, het ís bewezen een fout! Het is allemaal genetisch bepaald...of je het nou wil geloven of niet.

@joyce maar dat vind ik anders dan gewoon als kind al weten dat je anders bent. Die mensen worden zo geboren en je kan zeggen wat je wil maar het is zoals ik al zei gewoon bewezen dat het een genetische fout is.

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Misschien kan je toch die bronnen even vermelden, want een fout in de celdeling waardoor je homo wordt? Dat is wel een heel vage uitleg.. bedoel je dat er in een begin stadium van het embryo iets fout gaat waardoor de chromosoom verdeling anders is of dat er in de hersenen meer of minder celdeling plaatsvinden?
    Er wordt momenteel wel onderzoek gedaan naar de genetische basis van homoseksualiteit, maar dat gaat heel moeizaam, de ene onderzoeker vindt dat een regio op een chromosoom betrokken is, maar de volgende onderzoeker kan dat dan weer niet bevestigen (wat helaas ook vaak het geval is bij ziekten als ADHD en autisme). En de genetica bepaalt niet alles, de eeneiige tweelingbroer van een homoseksuele man heeft ongeveer 50% "kans" om ook homoseksueel te zijn, terwijl ze genetisch identiek zijn..
    Maar stel nou dat het wel puur genetisch zou zijn.. dan vind ik alsnog dat je het geen genetische fout kan noemen. Het ligt ook in de genen dat de een bruine ogen heeft en de andere blauwe ogen. Welke van deze is fout? Mensen van dezelfde sekse en ras verschillen in 0.1% van ons DNA.. allemaal foutjes? Ik denk het niet..

*beseft zich dat ze doordraaft en gaat zich gewoon lekker verheugen op de blik van Anton als Lucas en Edwin gaan zoenen op het feest*

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Joyce , indd !
    vind het onzin ... je kunt gewoon vallen op iemand :)

maar ik hou erover op :D !

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik zei eerder al dat ik geen zin had om bronnen op te zoeken ik ben niet zo een type als LadyXochi die dat helemaal uit gaat zoeken. (overigens is dat niet negatief bedoelt hoor!)
    Het is iig bewezen en fout is het ook, want het hoort niet. In eerste instantie zijn mensen op de wereld gekomen om zich voort te planten en last time I checked, kunnen mensen van hetzelfde geslacht dat niet. Dat is dan in mijn ogen iets anders genetisch dan bruine ogen.

Kijk iedereen moet zelf weten wat ie geloofd of vind daar gaat het mij niet om. Het is gewoon bewezen dat het al in gebeurt in de baarmoeder, dat daar al bepaald wordt of je homo bent of niet.

Het maakt mij ook allemaal niet uit, of je nou homo bent of niet, het punt was dat mensen eens moeten accepteren dat er nou eenmaal homo's zijn en dat er niet zo moeilijk over gedaan moet worden.:)

Deel Deze Pagina