waarom is sjoerd een sukkel?? ik denk dat sjors weer zwanger is.. van bing dit keer.. maar dit weg wilt laten halen en daarom na de abortuskliniek gaat.. Bing komt hier Nét op tijd achter en kan haar tegen houden.. dan begint het hele gezeik overnieuw.. wilt ze wel bij bing zijn? Want hij houdt immers niet van Lana..blabla bing wilt wel bij sjors zijn en houdt nu opeens wel van lana.. sjors geloofd het niet... UITEINDELIJK proberen ze het en lukt het toch niet... sjors en danny komen bij elkaar en dan gaat danny t kind van bing opvoeden hahahahaha
Klopt hoor wat je zegt, er word niet voor gekozen je word zo geboren. Mijn man heeft er ooit een college over gehad, en sinds dien is zijn vooroordeel verdwenen. Vond het gisteren een saaie aflevering trouwens!
Dank je! Ik vond er ook weinig aan, alleen die Anton, man wat een l*l dat ie tegen Edwin zei van is Rikkie niks voor jou.. Sjors&Bing zijn echt irritant
Laten we het er dan maar op houden dat we verschillen van mening over het begrip "fout", dat in de baarmoeder al bepaald wordt of je homoseksueel bent ben ik met je eens. Ik vond het een briljante actie van Edwin.. zo van dit ben ik pa, wen er maar vast aan! Ik ben benieuwd hoe de reactie gaat zijn.
Die Anton! Wat een.. Nou ja ik heb er eigenlijk geen raar woord voor over, doe je toch niet? Ik kan niet wachten tot maandag avond 8 uur
"Helaas" is het hier carnaval, dus ik weet niet of ik om 8 uur voor de buis kan zitten maandag Heb je de shortie gezien.. die reactie van Sjoerd.. zo lullig!!
whaha heb me rot gelachen vrijdagavond.. Wat een geweldige actie van die twee.. Begon al zowat te zweten toen Edwin zei dat ze niet konden zoenen Geweldig is het al 8 uur? heb nog geen shortie gezien maar ben reuze benieuwd
Janine had wel een beetje gelijk.. maar volgens mij hadden ze achteraf zelf ook wel door dat het niet zo heel handig was om op het feest te gaan zoenen, maar ja, Anton vroeg er zelf om met z'n "is dat geen leuk meisje voor je" actie. Ik schrok wel enorm van Sjoerd trouwens.. maar in de shortie van morgen is hij wel een stuk menselijker.. komt wel goed denk ik!