Ik vond de reactie van Sjoerd wel mee vallen eigenlijk, had het wel verwacht na al die scenes gezien te hebben hoe hij over homo's dacht...
hij wil niets meer met Edwin te maken hebben.. euh vind ik niet mee vallen.. Had een foutje in de naam, heb ik even gewijzigt!
de nieuwe spoilerss ! wel maar 1 week .. beetje apart.. Spoilers: 14 t/m 18 maart Maandag 14/3 Lorena en Wiet hebben een gezamenlijk doel: verhuizen. Ze gaan samenspannen om ook Jack zover te krijgen. Sjoerd krijgt aanwijzingen dat Rikki hem wil en maakt daar werk van. Lucas wil Ludo inzetten om Anton om te praten. Edwin heeft het helemaal gehad met zijn vader. Dinsdag 15/3 Edwin merkt dat Sjoerd hem anders behandelt dan eerst en wil weten hoe dat zit. Danny liegt tegen Rikki over vrouwen. De sfeer tussen Rik en Charlie voelen voor beiden steeds geforceerder aan. Maxime wil niet dat Amy vaker bij Ludo logeert. Anton zet Ludo onder druk. Woensdag 16/3 Noud maakt een moeilijke keuze en brengt Laura daarmee in verlegenheid. Rik heeft een klik met Sjors. Charlie heeft een stiekeme ontmoeting met Danny. Maxime doorziet een plannetje van Nina en wil alles weten. Wiet verpest een leuke avond. Donderdag 17/3 Charlie weet een heftige reactie bij Rik los te maken. Wiet reageert haar frustratie af op haar zus. Sjors ontdekt wat er met haar aan de hand is. Noud is onder de indruk als Nina de verstandigste blijkt, maar kiest hij ook voor haar? Vrijdag 18/3 Maxime bespeelt Bianca: ze wil precies weten wat er gaande is tussen Anton en Ludo. Jack probeert er achter te komen wat Sjors mankeert. Anton komt voor een verrassing te staan, en weet op zijn beurt Lucas ook te verrassen. Zal Ludo aan Amy vertellen dat ze niet meer welkom is?
Mooi geschreven stukje. Er is inderdaad nog helemaal nergens bewezen dat homosexualiteit genetisch bepaald zou zijn. Dus ook ik ben nieuwsgierig naar betrouwbare bronnen waarin staat dat het wel zo is. En mocht het genetisch bepaald zijn, wat is dan inderdaad goed en slecht. Prima voorbeeld van de blauwe ogen versus bruine ogen. Net als wel je tong kunnen oprollen of niet kunnen oprollen. Vind het gevaarlijk om te zeggen dat het een foutje is hoor. Ik ben weer zwanger van een jongetje en ik ben heel benieuwd of hij met een jongen of meisje thuis komt later. Het maakt mij en mijn man echt helemaal niks uit. Zou het wel leuk vinden als ik er een schoonzoon bij zou krijgen eerlijk gezegd. Verhaal lijn in GTST vind ik heel boeiend. Denk dat het ook behoorlijk representatief is hoor. Tijd geleden was er een serie bij de kro gepresenteerd door Arie Boomsma waarin jongeren uit de kast kwamen. Mooi programma was dat en er werd heel divers gereageerd en bracht mooi in beeld hoe jongeren kunnen worstelen met hun geaardheid en de angst voor hun omgeving. Hoop zo dat dat in de nabije toekomst niet meer nodig zal zijn en dat iedereen gewoon gerespecteerd wordt om wie hij of zij is. Maar dat zal ik in dit leven niet meer meemaken ben ik bang.
En de rest ! Spoilers: 21 t/m 25 maart Maandag 21/3 Bianca moet ingrijpen als Anton door het lint gaat. Ludo is ongerust over de plannen van Maxime, maar verzwijgt dit. Maxime liegt tegen Nina. Noud richt zich op Wiet en ontdekt iets over zichzelf. Janine beschuldigt Anton. Lucas is er niet best aan toe. Dinsdag 22/3 Sjors biecht haar probleem op aan Rik. Bianca is klaar met Anton en stelt vergaande eisen aan hem. Edwin krijgt een genereus aanbod. Charlie vertelt Lorena dat alles weer goed is tussen haar en Rik. Woensdag 23/3 Rikki wil Sjoerd helpen, maar dan zal hij eerlijk moeten bekennen wat hem dwarszit. Charlie verwijt Rik dat hij geen moeite voor hun relatie wil doen. Danny kan Charlie maar niet uit zijn hoofd zetten. Donderdag 24/3 Bianca verwijt Anton dat hij het gezinsgeluk verpest heeft. Noud en Wiet belanden bij elkaar in bed. Als Rik eindelijk eens uitgaat, komt hij op het verkeerde moment binnen. Charlie zit in een emotionele achtbaan. Vrijdag 25/3 Maxime krijgt slecht nieuws van haar advocaat. Wiet wordt onzeker als Noud niet eerlijk tegen haar is over zijn gevoelsleven. Nina krijgt een onverwachte sms en maakt een afspraak met de verzender.
Volgens mij lees je dan nog steeds niet wat ik schreef na aaaaal die scenes over homo's enz is toch te verwachten dat hij niks meer met hem te maken wilde hebben??? Dat was gewoon wachten op zo'n reactie.
wij hebben een schotel tv en ik ben net aan het zappen kom ik op Vitaya zender, daar is gtst op zo'n jaar geleden denkk als het niet langer is. vicky is foto model, nick is er nog, danny is net in meerdijk ronja en charlie proberen heb te versieren, charlie lag in lingerie op de bank voor danny, maxime woont nog bij ludo. echt lachen om dit terug te zien.