Ik denk dat Sjors uiteindelijk wat met Rick krijgt, Charlie met Danny, aangezien Charly ook wel verliefd is/word op hem en misschien wel nina en Bing?
Ik dacht altijd dat die testen wel gewoon echt waren, dat ze altijd gewoon een test leenden van iemand ofzo? En met die streepjes gewoon urine gebruikte van iemand die zwanger was... Pff wat een lul zeg die Anton!!!
Bah wat is maxime irritant. En die kop van Anton gaat ook irriteren en dat geheimzinnig gedoe van Sjors, neem gewoon iemand in vertrouwen *zucht*
Ow ja dat is ook zon stille afwezige... zie hem nooit. Of ze werkt of ze zit te ruzieen met Rik---> Valentijn heb is inmiddels al 16 denk ik Nog een vraag: Toen Charlie en Rik voor het eerst weer aan het praten waren over het voorval met Danny biechte Rik ook iets op meende ik (kreeg het niet helemaal mee)Is hij ook ooit vreemdgegaan??
heb dat ook niet gehoord.. hij is wel vreemd gegaan destijds bij anita misschien dat hij hieraan terug denkt hoeveel pijn hij iemand toen gedaan heeft (tis maar een serie ik weet het)
Nou die test was echt op en top nep zeg!! Gewoon ff wat opgeplakt en daaronder kon je zien van die test enzo wanneer je dat andere ding erin moet doen!
Ik heb gister niet gezien.. Maar wel kleine stukjes mee gekregen en dan is het ook nog zo slecht voor me om hier te komen kijken Oh dat Rik iets heeft opgebiecht weet ik niet.. Dat nina met Danny gaat was toch bekend? Vraag me eigenlijk ook af wanneer, of ben ik nou gek en verkeerd gelezen?
woow! heb net de shortie van maandag bekeken, Anton die draait helemaal door! Maxime is ook maar een irritant mens zeg!
Nina en Danny? Ik moet vaker hier online komen zie ik... Iemand de stukjes voor volgende week ergens? Sinds we de gids niet meer hebben weet ik niet meer wat er gaat gebeuren. En die Sjors... Ik gok dat ze een mk gaat krijgen. Anders wordt de serie wel weer heel erg als vorig jaar.
Spoilers: 21 t/m 25 maart Maandag 21/3 Bianca moet ingrijpen als Anton door het lint gaat. Ludo is ongerust over de plannen van Maxime, maar verzwijgt dit. Maxime liegt tegen Nina. Noud richt zich op Wiet en ontdekt iets over zichzelf. Janine beschuldigt Anton. Lucas is er niet best aan toe. Dinsdag 22/3 Sjors biecht haar probleem op aan Rik. Bianca is klaar met Anton en stelt vergaande eisen aan hem. Edwin krijgt een genereus aanbod. Charlie vertelt Lorena dat alles weer goed is tussen haar en Rik. Woensdag 23/3 Rikki wil Sjoerd helpen, maar dan zal hij eerlijk moeten bekennen wat hem dwarszit. Charlie verwijt Rik dat hij geen moeite voor hun relatie wil doen. Danny kan Charlie maar niet uit zijn hoofd zetten. Donderdag 24/3 Bianca verwijt Anton dat hij het gezinsgeluk verpest heeft. Noud en Wiet belanden bij elkaar in bed. Als Rik eindelijk eens uitgaat, komt hij op het verkeerde moment binnen. Charlie zit in een emotionele achtbaan. Vrijdag 25/3 Maxime krijgt slecht nieuws van haar advocaat. Wiet wordt onzeker als Noud niet eerlijk tegen haar is over zijn gevoelsleven. Nina krijgt een onverwachte sms en maakt een afspraak met de verzender. ALSTU !
nee denk t niet, die is we effe klaar met dr denk eerder dat het het schoolvriendje van Sjoerd is die was er toch ook bij dat Nina een inwendig onderzoek bij Sjoerd aflegde? Zal hij vast gecharmeerd van zijn geworden.