en trouwens... worden jullie ook niet gek van dat omheen gedraai van Danny en Sjors.. pff die 2 moeten gewoon weer bij elkaar komen!!
jaaaaaa en familie huijgens mag ook wel es naar afrika en lorena en jack wil ik ook bij elkaar hebben!
Het is begonnen! @engeltje: ik denk dat maxime een soort van schuldgevoel krijgt omdat ze hem zo heeft uitgedaagt...althans hoop ik .
Idd dat mag ook wel eens bij elkaar komen, mis gebeurt dat binnenkort. IK ZEG VERDER NIKS IK HEB HET AL GEZIEN VANMORGEN.
haha dus niet Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.. Ludo gaat toch niet uit de serie? Vanavond verteld Rutger al dat Laura der geld kwijt is Dat heb hij in ze zak natuurlijk En indd, Wiet, wat een vreselijk kind is dat! maar dat vind ik van Ricky ook moet ik zeggen.
ik vind die ricky wel lachen...ze speelt wel grappig...beter dan die jonge ricky pff... ik wil lorena hartje jack
Ik vind Rikki ook wel grappig. Sil daarintegen, wat is dat ineens, iedereen verliefd op hem?? Wiet mag wel weg van mij en WOW Danny.. Ik was al stapel op hem maar met een baby'tje erbij is hij helemaal onweerstaanbaar
Het viel mij op dat Sjors zei dat ze bv geeft maar altijd als ik zie dat Lanan eten krijgt zijn ze in de were met flesjes maken.