Was mij ook al opgevallen ghe ghe... Ik heb trouwens helemaal niks met danny in tegenstelling tot sommige van jullie... Hebben jullie oooit gezien hoe glazig hij kijkt
Zit nu terug te kijken op rtl lounge, maar ze zei tegen Sjoerd: "je vader heeft de vriend van je broer het ziekenhuis ingeslagen"
Ben ik gelukkig niet de enige Jack is ook nie mijn ding hihi Kvond Sil wel een leukerd om te zien Ooooh Charlie en Danny weer hor
Sil?? Nehhhhhhhh Trouwens, viel net van m'n stoel toen ik Charlie en Danny samen zag!!! Het is toch niet te geloven?????????????
Gatver.. In een wc.. Blegh! Dat is wel de laatste plek waar ik met een kerel in zou duiken.. Geeft me echt hele vieze enge ziekte idee's Brrrr!
Ja hoor Charlie en Danny... Om vervolgens met Rik op de bank te gaan liggen wippen alsof er niets aan de hand is. Ik vind Danny er niet onaardig uitzien, maar ik knap wel af op zijn neus haha. Ik vond Stefano altijd wel een leukerd! En Benjamin. Maar die doen helaas al een tijdje niet meer mee.
Ja hij heeft zo'n... hoe noem je dat? Bochel? Haviksneus, weet ik hoe je dat noemt. Maar dat vind ik een algemene afknapper bij een man, het ligt niet aan Danny. Voor de rest is het wel een knappe gozer ja.
haha glazige ogen voor mij is het vooral zijn zeer aanwezige pony waar ik op afknap. Danny, Rik en Noud hebben echt dringend een afspraak bij een goede kapper nodig, er zit echt geen enkel model in. (tja ik hou erg van korte frisse kapsels ) Stefano, ja jammer dat die niet meer terugkomt en Benjamin (Winston Post) zei vanmorgen nog bij Koffietijd dat ie graag terug wil komen, maar dat hij in de serie al 4 keer is overleden en de schrijvers hem waarschijnlijk er niet meer in kunnen pennen. Ik vind Bianca trouwens ook erg vervelend doen Zo wil ze dat Anton het goedmaakt met de jongens en als hij dan eenmaal zover is, dan zegt ze weer dat hij dat maar niet moet doen omdat er dan weer heibel van komt.