je zag dat gister (op t eind wat er dan vandaag gaat gebeuren ) of in de shorty . durf ik ff niet meer te zeggen . maar dat ze dan bepaald om niet te scheiden dat hoop ik gewoon
Gadver wat walg ik van Charlie en Danny zeg.. heb echt zo ontzettend met Rick te doen. Dat je iemand zo kan bedonderen! Als ik Anita was had ik opgestaan uit mijn graf en Charlie er eens flink van langs gegeven..
Ik word zoooo moe van die stomme charlie!!! Ze bedriegt Rik gewoon nog steeds. Ze moet echt gaan kiezen vind ik. En ieeehhh..Lucas wil een Trio..bah,hahaha
Ik vind het ook zo zielig voor Rik! Wanneer zou hij er achterkomen? Je leven zal maar bestaan uit liegen en bedriegen.. Vreselijk! Dan voel jeje toch niet gelukkig?
Ik hoop echt dat hij er snel achter komt!! Vind die verhaallijn nu wel wat te lang duren! Vanavond maar weer kijken.
een cruciaal smsje? ben benieuwd... @lydia, een meisje! wat gaaf zeg! hoe voel je je? oh ja, en ik ben die bing ook zat!
Hahaha.. Ja Charlie, gister kwam ze op de reclame van X-factor zegt m'n man.. Zelfs nu ik je in deze reclame zie vind ik je een vieze H**r.. hahahaha.. Precies wat ik zelf ook dacht, gatverdamme!
Spoilers: 25 april t/m 6 mei Maandag 25/4 Bing wordt woest als Jack hem arresteert en vastzet op verdenking van mishandeling. Jef droomt van een reis met Tanya, maar heeft moeite om te beslissen. Danny wil dat Charlie een definitieve keuze maakt. Dinsdag 26/4 Charlie vraagt Lorena om hulp bij haar liefdesprobleem. Rikki is furieus over Danny en Charlie. Sjors en Bing maken elkaar grote verwijten over de verloren baby. Jack ontdekt wat Sjors' gevoelens voor Bing zijn en dat verwart hem. Woensdag 27/4 Lucas is übernieuwsgierig als Edwin hem een verrassing belooft. Hij moet en zal weten wat hem te wachten staat. Jef doet Tanya een alternatief voorstel. Als Ludo en Janine Nina tegen het lijf lopen, is de spanning te snijden. Donderdag 28/4 Door Nina krijgen Ludo en Janine ruzie. Rik is er niet van gediend als Danny bij hem langskomt. Jef neemt een belangrijke beslissing over de toekomst. Lucas probeert zijn teleurstelling te verbergen als hij erachter komt wat Edwins verrassing werkelijk is. Vrijdag 29/4 Charlie en Danny zitten ermee dat ze Rik zoveel verdriet doen en dat heeft zijn weerslag op hun 'geluk'. Intussen is Rik op zoek naar Danny. Rikki en Sjoerd spijbelen een dag om een beetje tot zichzelf te kunnen komen. Anton gaat hierover uit zijn dak en komt met een passende straf.Maandag 2/5 Maxime krijgt ongevraagd advies van een opdringerige maar zeer intrigerende man. Wiet wil Nina een kans geven, ook al weet ze zeker dat Nina een luxepopje is dat een sober leven niet aankan. Tussen Danny en Rik loopt het zodanig uit de hand, dat de politie eraan te pas moet komen. Dinsdag 3/5 Maxime heeft een geheim voor Amy. Ludo krijgt een onverwachte bezoeker. Rik moet verantwoording afleggen voor zijn daden. Charlie kan alle spanningen niet meer aan. Edwin wordt kwaad op Anton. Woensdag 4/5 Nina verrast haar medebewoners. Maxime loopt Frederik weer tegen het lijf, maar op een onverwachte plek. Om Bing te ontlopen wil Sjors Meerdijk ontvluchten. Rosa krijgt de schrik van haar leven. Donderdag 5/5 Anton krijgt een schikkingsvoorstel, maar is niet van plan zich daarbij neer te leggen. Sjors komt voor een moeilijk dilemma te staan. Het verbaast Lorena dat haar moeder haar twee weken weg wil hebben. Vrijdag 6/5 Door Anton komen Lucas en Edwin lijnrecht tegenover elkaar te staan. Charlie weigert zich bij een besluit van Danny neer te leggen. Rik gaat gebukt onder zijn verdriet. Rikki maakt zich grote zorgen om hem.
ja dat dahct ik eigenlijk al...zij gata waarschijnlijk weer zo erg twijfelen over een abortus...leek me al zo voorspelbaar, zij doet dat toch niet... dat charlie en danny evrhaal is wel erg lang zeg en btj jammer dat het weer zo'n ding wordt tussen lucas en edwin
Die nieuwe vrouw vind ik nu al irritant haha. Wat gaan hun snel? Ze komt ff wat drinken en gelijk zoene! Ik dacht eerst dat hun elkaar van vroeger konden ofzo.. Wat is bing toch een klote vent! En heb ff shortie bekeken wordt spannend morgen! Ik kijk eigenlijk nooit shortie maar nu was ik wel benieuwd haha
Die nieuwe vrouw vind ik vooral zo oud geworden, zij was degene die die vriendin van die Eddy speelde in Vrienden voor het leven toch? (logisch ook dat ze oud is geworden want dat programma is al zo oud) Die Bing mag er wel uit, vindt het alleen wel apart dat Sjors geduwd wordt en dan meteen een miskraam krijgt..
Hee wat leuk! Dit had ik nog niet gezien. Gewoon een heel onderwerp over GTST. Die blijf ik maar volgen, al zie ik GTST maar gemiddeld 2 of 3 keer per week.