nee dat domme gedoe vanavond met lucas en hennep in die lift met sil. sloeg nergens op. jack is niks voor lorena. bah zie hem liever met ... ja weet eigenlijk niet. hij is te leuk voor lorena iig. rutger is een eikel. mara das ome willem ook. ben wel benieuwd hoe dat gaat aflopen. charlie is echt dom bezig
Vond het ook een beetje dom van die bv actie. Want ten eerste zie je haar dat nooit geven en ten 2e heb ik Danny ook idd wel eens met poeder gezien....mogen ze wel wat beter op letten... Moet vanavond werken dus kan niet kijken maar kijk morgen ochtend wel
hoi hoi ja nina is met dex mee en volgens mij was het zo dat sjors zou kolven omdat dan danny en bing ook een flesje konden geven meer voor bing om een goede band op te bouwen met lana. volgens mij gaat ludo er niet uit maarja je moet toch wat verzinnen van mij mag zijn zus er wel uit. charlie heeft geld gegeven aan rutger en ja je kan wel rade waar dat naar toegaat zijn eigen zakje natuurlijk beetje jammer en nu kan ze geen mooie jurk kopen
ja van mij mag maxime er ook wel uit. Ze heeft maar een contract tot volgend jaar toch ? Zoiets heb ik gehoord. Denk ook niet dat het nog lang gaat duren tussen charlie en Rick. Hij moet het toch ook wel eens zat zijn wat ze stiekem doet. Waar ik me wel kapot om heb gelachen vorige week is dat Charlie en Ricky "dronken" waren haha. Ze moest zo de lach inhouden (of hebben we het hier al over gehad )
Maar ik vraag me sowieso af waar ze de bruiloft van gaan betalen. Ze zei 'al ons spaargeld' en dat was 2000 euro. Daar haal je net een mooie jurk en een pak van (en dan zit je volgens mij al aardig in de budgethoek te zoeken). Maar ja, waar ze het nu van gaat betalen... En trouwens, als Rutger de boel nu al gaat lopen flessen. Da's niet slim. 't Is veel handiger om nog veel meer mensen enthousiast te maken, ze veel geld uit te keren en dan uiteindelijk een megawinst op te strijken. Of ben ik nou zo geniepig?
Nina moest toch een tijd eruit? Net zoals Bing er nu ook even uit is? Na zoveel jaar ofzo moeten ze een tijdje weg! Maar geloof dat Nina snel weer terug komt?
wisten jullie trouwens dat de fysiotherapeut die charlie heeft geholpen om te revalideren en de vader van ronja ( ik weet even zijn naam niet meer) de zelfde acteur is? als je kijkt bij oude bewoners op www.gtst.nl en dan hele maar naar benden gaat zie je die arts staan... ik kwam het toevallig tegen
Ja klopt.. Toen hij erin kwam, kwam ie me zo bekend voor.. Dus even gegoogled en tadaa.. Barbara heeft met hem in bed gelegen heb het gisteravond niet gezien, dus straks even uitzendig gemist kijken
dat is me dus nooit opgevallen kan het ook niet terug vinden. ben wel benieuwd wat het nieuwe stellentje gaat doen hiihih