Hahaha dat dacht ik ook al!! Waarom schrikt Rosa anders zo van die Frederik? Waarom wil Rosa, dat Lorena 2 weken op vakantie gaat (Frederik zei dat hij nog 2 weken bleef)? Rosa wil niet dat Lorena in de buurt van Frederik is... Ben benieuwd!
Sjonge Jonge Sjors weer hoor! 1 zoen en ze is weer helemaal van slag en om! ze had gewoon gelijk die trein in moeten duiken
Wat ik niet helemaal begrijpt: Sjors, Jack & Wiet zijn broer en zussen he.. Maar Sjors gaat naar de langeveld!! Zijn dat dan niet hun ouders ook?? Ik vind de Frederik nu al eng haha. @ Bijzonder: Hebben we je al kunnen zien????
Hun vader is Frits van Houten, hun moeders zijn niet dezelfde. Die van sjors is Martine Hafkamp, maar die zat is de cel en daarom is Sjors geadopteerd door de langevelds. De moeder van Jack en Wiet weet ik zo niet wie dat was.
Owwww oke!! Duidelijk!! Ik keek het vroeger wel vaker maar nu sinds een jaar de draad weer opgepakt.. Dus ik wist het ff niet!
@ Jann: Nee als het goed is vanaf 13 mei. Ik kan het alleen die vrijdag zien want ik ga de 16e naar Turkije. Gelukkig neemt een collega het op. Ik herken wel de spoiler van 13 mei Met name de scene die ik Lucas heb zien spelen...
@ moeder van Jack en Wiet: dat was Trix van Houten - Gerritse YouTube - GTST: Frits van Houten en Trix Gerritse - Onmogelijke liefde 2/2
nou als ik dat filmpje bekijk.. Jack doet eigenlijk net zoals frits... en die wiet heeft net zo'n rotkop als die trixie haha... goed uitgekozen wel dan !
ja als je het filmpje kijkt is het verbazend goed op uiterlijk gecast Jack zou zomaar echt familie van Frits kunnen zijn.