Volgens mij is Frederik de broer van Lorena. Rosa zal wel met papa Sanders naar bed zijn geweest en tadaaa daar was Frederik. Hij lijkt me een beetje jong om haar vader te zijn, vergeleken met Rosa erbij.
OOoooooooohhhhhhhhh jaloersssssssssss!!!! Je mag gewoon naast Ferry staan, pffff zou het eerste half uur alleen maar staan staren hahahahahahaha (ow wat ben ik erg ) Mjah, vind hem stiekem toch best een lekker ding
@ Sasjuh: Hahaha ! Ja hij is wel leuk. Gek om te zien zo dichtbij. De laatste scene mocht ik alleen met hem. Dan staat Rik achter de bar en ik kom aanlopen en ga aan de bar zitten. Recht tegenover hem. Die scene komt een deze dagen. Oh en ik heb ook 3 zoenen gehad van Jack
dat denk ik niet.... rosa is ook zijn huishoudster geweest, en toen ze in de rosenboom waren zei hij : aah rosa hoe is het met je... ehh goed hoor, met jou ....sorry.. U ?? ach joh je mag wel JOU zeggen hoor, deed je vroeger toch ook altijd komt op mij over alsof ze seks hadden, lijkt me niet dat je jarenlang huishouden gaat doen bij je eigen zoon en daarna jaaaarenlang geen contact meer hebben ofzo.
Ik denk dat Lorena de dochter is van die frederik. aangezien zij schrok toen hij bij huize sanders kwam.. misschien Oeps.. foutje?
Ik wist het wel! Kon haast niet anders, heb die shortie net gezien, en ja hoor klopt met wat ik dacht.