Ja indd, volgens mij had iemand haar wel gezien. Haha, jee weer sensatie in de soap. Al hoop ik niet dat het weer zo langdradig gaat worden!
oh sorry meiden dan heb ik foute info ontvangen Ik dacht dat hij er voorgoed uitging. Maar denk dat ik het mis heb, ben wel erg benieuwd waar Jef zit en hoe en wat. Eindelijk weer een beetje spanning in gtst
Ik ben ook erg benieuwd hoe de verhaallijn van Jeff gaat lopen. Wat heeft die Tineke/Tanja er mee te maken? Er gebeurd tenminste weer wat!
oh wel dus 8 juli ! De redactie maakte eerder al bekend dat de laatste aflevering van dit seizoen op vrijdag 8 juli zal worden uitgezonden. Uitgaande van de negenweekse zomerstop zoals in 2009 en 2010 het geval was, zou de soap op 12 september pas weer moeten beginnen, maar dat blijkt dus dit jaar niet het geval te zijn. In plaats van negen duurt de zomerstop maar zeven weken en is GTST op 29 augustus alweer terug met nieuwe afleveringen.
GoedeTijden - Dé GTST site! | Ook te bezoeken via gtweb.nl: GTST kort zomerstop in en begint eind augustus weer 8 juli laatste aflevering 29 aug weer de eerste